مایع صابون ریز/ ضدعفونی کننده اتوماتیک هونو تیپ 3(Hono)

2,835,000 تومان3,045,000 تومان

مدرن ترین مایع ریز هوشمند بازار ایران

توضیحات

مایع صابون ریز/ ضدعفونی کننده اتوماتیک هونو تیپ 3 (Hono):

  • مایع ریز چشمی هوشمند دوکاره
  • مدرن ترین صابون ریز موجود در بازار با بهترین قابلیت های روز دنیا
  • طرای و هندسه زیبا و یکپارچه
  • قابل استفاده هم برای محلول ضدعفونی کننده، هم برای صابون مایع و هم بتادین (ویژگی متمایزکننده این دستگاه از سایرین)
  •  مجهز به سنسور آلتراسونیک دقیق با عملکردی بی تاثیر از شرایط محیطی
  •  مجهز به نازل های جداگانه مخصوص صابون مایع و مخصوص محلولهای ضدعفونی کننده و الکلی
  • مناسب جهت استفاده به عنوان بتادین ریز (تست طولانی و سختگیرانه توسط راندماکس)
  •  دارای مکانیزم ضدچکه
  •  مجهز به مکانیزم هوشمندانه هواگیری از مخزن
  •  دارای دکمه خاموش و روشن
  • قابلیت تنظیم مقدار پاشش مایع
  • با پوشش بدنه ضد اثر انگشت و لک شدن
  • با قابلیت نصب دیواری بصورت ضدسرقت
  •  قابلیت حداقل 1400 عمل پاشش با هر بار پرکردن مخزن
  •  دارای نشانگر با سیستم هوشمند رقص نور بر روی بدنه
  • دارای قابلیت انتخاب تم رنگی LED نشانگر
  •  قابلیت نصب بروی دیوار و یا بر روی  پایه مخصوص (برای سفارش پایه تماس بگیرید)
  •  وزن دستگاه ( بدون پایه): 2.5 کیلوگرم
  •  ابعاد دستگاه:  عرض: 121 میلیمتر ؛ عمق: 121 میلیمتر و ارتفاع: 210 میلیمتر
  •  جنس بدنه : استینلس استیل (فولاد ضدزنگ) و یا  فولاد st12 رنگ کاری شده
  •  منبع تغذیه : برق با آداپتور 6 ولت  ( آداپتور در بسته بندی موجود است) / باطری ( 4 عدد باطری قلمی)
  •  حجم مخزن : 850 میلی لیتر
  •  مدت گارانتی : یک سال

توضیحات بیشتر:

نقش کنونی تجهیزات هوشمند اتوماتیک در بهبود وضعیت بهداشتی جامعه غیر قابل انکار است و با توجه به نیاز جامعه، این نقش هر روز پر رنگ تر هم می شود؛ بویژه اگر این تجهیزات مربوط به فضاهای حساس تر باشند.

مایع ریزهای اتوماتیک علاوه بر اینکه حس خوب زندگی هوشمند را به ساختمانهای ما می آورند، بهداشت صد در صدی در استفاده از یک تجهیز ساختمانی را نیز ارائه میدهند. بویژه آنکه مایع صابون ریزهای هوشمند عموما در فضای سرویس های بهداشتی استفاده می شوند که امکان وجود ویروس ها و آلودگی ها در آنها می تواند بیشتر از سایر فضاهای ساختمانی باشد.

ضدعفونی کننده های اتوماتیک یا اصطلاحا سنسوری هم در شرایط زندگی مدرن، جایگاه پر اهمیتی را بدست آورده اند. بویژه پس از انتشار  بیماری های همه گیر مانند Covid19 در سطح جهان، توجه ها به دستگاه های ضدعفونی کننده دست بیشتر نیز شده است.

اما میدانستید که یک دستگاه صابون ریز چشمی، لزوما مناسب استفاده جهت محلولهای ضدعفونی کننده نیست؟

نازل، پمپ، مخزن و سایر متعلقات دستگاهی که برای پاشش محلولهای الکلی و ضدعفونی کننده استفاده می شود، از جنس های ویژه ای ساخته می شوند که در برابر مواد ضدعفونی کننده و دکونکس ها مقاومت داشته باشند و دچار خوردگی و خرابی نشوند. بنا بر این هر دستگاهی لزوما هم برای صابون های مایع و هم برای مواد ضدعفونی کننده مناسب نخواهد بود.

همچنین محلولهایی مانند بتادین، علاوه بر غلظت ذاتی و وییسکوزیته بالای خود، با قرار گرفتن در مقابل هوا، به شدت اکسیده یا لخته می شوند که این موضوع باعث خواهد شد مجاری دستگاه های نامناسب برای پاشش بتادین، مسدود شوند و عملکرد دستگاه مختل شود.

پاشنده یا مایع ریز اتوماتیک هونو از جمله دستگاه هایی است که هر دو امکان در آن براحتی قابل دستیابی است؛ هم امکان استفاده برای پاشش صابون مایع و هم امکان استفاده برای افشره نمودن محلول های ضدعفونی کننده دست بعلاوه امکان استفاده برای پاشش اتوماتیک بتادین.

منبع تغذیه مایع ریز دوکاره هونو تیپ 3:

دستگاه صابون مایع ریز و ضدعفونی کننده چشمی هونو از تیپ سوم، محصولی جذاب و کاربردی از سازندگان خوشنام داخل کشور است. منبع تغذیه مایع ریز Hono، هم برق با آداپتور 12 ولت است و هم باطری قلمی.

در صورتیکه تمایل دارید از باطری برای کارکرد این صابون ریز استفاده کنید، پیشنهاد راندماکس اینست که از باطری های نوع آلکالاین از برندهای محبوب استفاده کنید. باطری های آلکالاین هم از نظر کیفیت انتقال انرژی و هم از جهت طول عمر، بسیار بهتر از همنوعان معمولی خود هستند و قیمت آنها نیز چندان گران تر از باطری های معمولی نیست.

نحوه استفاده از دستگاه پاشنده اتوماتیک استیل هونو تیپ 3:

با قرار دادن دست ها در زیر دستگاه، در فاصله 3 تا 16 سانتیمتری زیر نازل، عمل پاشش صابون مایع و یا محلول دکونکس ضدعفونی یا بتادین بر روی دست انجام می شود. همزمان چراغ نمایشی LED روی دستگاه هم تغییر رنگ می دهد و با طیف زیبا و هارمونیک نور، علاوه بر نشان دادن عملکرد صحیح دستگاه، جذابیت بصری هونو  را نیز دوچندان می کند.

توجه: در صورتیکه دست مدت زمان بیشتری زیر دستگاه قرار بگیرد، در هر ثانیه یک بار عمل پاشش محلول و یا مایع صابون اتفاق می افتد. همچنین تدابیری در سیستم مدار هوشمند هونو، برای جلوگیری از پاشش ناخواسته و طولانی مدت مایع در اثر عوامل غیر قابل پیش بینی در طول زمان، اتخاذ شده است.

حجم مخزن مایع ریز اتوماتیک فلزی Hono تیپ 3:

  حجم مخزن این دستگاه زیبا، حدود 850 سی سی است. این حجم مخزن برای انواع کاربری های اداری، خانگی و عمومی مناسب به نظر می رسد. جنس مخزن دستگاه سازگاری کامل با مواد ضدعفونی کننده بویژه محلول های خورنده الکلی دارد. محاسبات و بررسی ها مشخص میکنند که با هر بار پر کردن مخزن 850 میل لیتری این دستگاه، قابلیت بیش از 2000 بار پاشش مایع بدست خواهد آمد.

نازل های دستگاه فلزی مایع صابون ریز و ضدعفونی کننده هونو تیپ 3: 

دو نوع نازل جداگانه برای این دستگاه جذاب و کاربردی، طراحی و ساخته شده است. نازل اول که از نوع فلزی است برای پاشش صابون مایع استفاده خواهد شد. همچنین نازل پلاستیکی نیز در بسته بندی موجود است که میتوان آن را با نازل فلزی جایگزین کرد. نازل پلاستیکی، مخصوص افشره کردن محلول ضدعفونی یا دکونکس است. همچنین پاشش بتادین نیز با نازل دوم مقدور است. جنس این نازل پلاستیکی کاملا متناسب برای استفاده جهت افشره محلولهای الکلی است. همچنین مکانیزم پاشش بگونه است که از اکسیده شدن محلول بتادین و ایجاد رسوب در مخزن یا نازل و یا شلنگ های واسط، جلوگیری میکند.

نوع پاشش صحیح مواد ضدعفونی کننده چگونه است؟

بر اساس دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی، برای ضدعفونی کردن دست ها در مقابل ویروس هایی همچون ویروس Covid19 یا کرونا، دست ها باید بطور کامل از محلول ضدعفونی کننده خیس شوند. به اصطلاح عامیانه، محلول ضدعفونی کننده باید روی دست ها شرّه کند. در اینصورت نازلهایی که باعث ایجاد مه و پودر شودن محلولها و مایعات شوند و اصطلاحا مهپاشی کنند، مناسب برای استفاده جهت دستگاه های ضدعفونی کننده دست نیستند.

نازل بکار رفته برای افشره نمودن محلول در دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند Hono تیپ 3،  کاملا مناسب برای افشردن حجم و شکل مناسبی از پاشش محلول بر روی دستها طراحی شده است.

مکانیزم ضد چکه مایع ریز استیل چشمی HONO تیپ 3:

یک مشکل همیشگی در مایع ریزهای صابون و ضدعفونی کننده های معمولی، چکه کردن صابون مایع یا محلول ضدعفونی کننده از نازل است.  تدبیر بکار رفته در مورد مکانیزم ضد چکه در  پاشنده هوشمند هونو، از هدر رفتن محتویات مخزن بصورت چکه های ناخواسته جلوگیری می کند و صرفه جویی خوبی ایجاد می نماید. این موضوع همچنین به نظافت و مرتب ماندن فضای بهداشتی شما هم کمک میکند

نوع سنسور دستگاه استیل پاشنده هوشمند Hono تیپ 3:

معمولا دستگاه های مجهز به سنسور حساس به مانع را دستگاه های چشمی می نامند. انواع مختلفی از این نوع سنسورها و مکانیزم های الکترونیک موجود است که هر کدام کاربری خاص خود را دارند. سنسورهای آلتراسونیک (Ultrasonic) بکار رفته در دستگاه های صابون مایع ریز و دکونکس ریز اتوماتیک هونو، بدون تاثیرپذیری از شریط محیطی و نور موجود در فضا، عملکردی بی نقص را برای کاربر هدیه می دهند. عملکرد سریع، لحظه ای و بدون خطا از دغدغه های مهم در استفاده از تجهیزات اصطلاحا چشمی هستند. هونو تیپ 3 در این موارد نیز نمره قبولی از استفاده کنندگان گرفته است.

جنس بدنه مایع ریز هوشمند Hono تیپ 3 استیل: 

بدنه فلزی پاشنده اتوماتیک هونو، از فلز استیل و در رنگهای مختلف، از مهمترین ویژگی های مثبت آن است. جنس بدنه میتواند از نوع استیل ضدزنگ (stainless steel)  و یا از نوع فولاد st12 رنگ کاری شده باشد. در مدلهای رنگی، رنگهای مشکی و سفید از نوع پودری کوره ای الکترواستاتیک هستند. رنگ طلایی هونو نیز با کیفیتی کم نظیر و عالی ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر در این موضوع هم مثل همیشه روی تماس با مشاوران راندماکس حساب کنید.

مشخصات ظاهری دستگاه مایع ریز سنسوری هونو تیپ 3:

ویژگی متمایز کننده این صابون ریز چشمی، بدنه ضد اثر انگشت آن است. معمولا روی محصولات با ظاهر استیل و یا مشکی و حتی طلایی، اثر انگشت بر روی بدنه باقی میماند و نظافت کردن این محصولات کمی وقتگیر می شود. هونو برای رفع این مشکل، از موادی بر روی بدنه استیل استفاده کرده است که مانع از باقی ماندن لک ناشی از اثر انگشت و سایر عوامل می شود. بدین ترتیب همیشه از محصولی زیبا و چشم نواز، استفاده خواهید کرد.

هونو تیپ 3 فعلا در رنگهای سفید، استیل مات، مشکی و طلایی عرضه می شود.

دستگاه مایع ریز چشمی هونو تیپ 3 دارای عرض 121 میلیمتر، عمق 121 میلیمتر و ارتفاع 210 میلیمتر است. این ابعاد کاملا متناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی عمومی و خصوصی است. تیپ 2 از هونو، دارای ابعاد بزرگتری است.

قابلیت نصب بر روی دیوار / پایه در مایع ریز استیل هونو تیپ 3:

بسته به نوع استفاده کاربر و فضای کاربری، دستگاه صابون مایع ریز / ضدعفونی کننده هونو هر دو امکان نصب را برای کاربران فراهم کرده است. مدلی که همراه با پایه است دستگاه پایه دار یا دستگاه ایستاده نامیده شده است. هر چند که برای استفاده از استند یا پایه فلزی، مدل تیپ 2 از هونو، مناسب تر به نظر می رسد. مدل تیپ 2 از هونو را با کلیک کردن روی این لینک می توانید بررسی کنید.

چراغهای نشانگر LED در مایع ریز فلزی هونو تیپ 3:

چراغ نشانگر LED موجود بر روی بدنه دستگاه هوشمند مایع ریز HONO، علاوه بر بالا بردن زیبایی های بصری این مایع ریز، به جلب توجه کاربران در فضای ساختمانی نیز کمک میکند تا با ترغیب به استفاده از این دستگاه، بهداشت عمومی را بیشتر رعایت کنند. لامپ های زیبای بکار رفته دراین محصول با رقص نور متوازن، انواع طیف های رنگ زیبا و جذاب را بر روی محصول به نوسان در می آورند. این لامپ ها بویژه در هنگام استفاده از دستگاه، تغییر رنگ می دهند تا ضمن نشان دادن عملکرد صحیح پاشش، جلوه بیشتری نیز در نظر کاربر داشته باشند.

مکانیزم هواگیری آسان در مایع ریز چشمی استیل هونو تیپ 3: 

سیستم هواگیری از مهمترین ویژگی های مایع ریزهای هوشمند هونو است. هوای حبس شده در دستگاه بویژه در فاصله مخزن تا نازل خروجی، می تواند مانع از عملکرد درست این صابون ریز چشمی شود و از خروج محتویات مخزن از نازل جلوگیری کند. این موضوع بویژه وقتی که مخزن دستگاه مجددا از مایع پر می شود، ممکن است بوجود آید. تدبیر بکار رفته در دستگاه صابون ریز و ضدعفونی کننده هونو تیپ 3،  استفاده از شاسی مخصوص هواگیری در زیر دستگاه است. با فشردن دکمه تعبیه شده در زیر دستگاه به مدت سه ثانیه، دستگاه چند ثانیه بصورت یکسره کار میکند و هوای محبوس را به همراه باقیمانده مایعات، خارج میکند تا عملکرد دستگاه مایع ریز هوشمند، مجددا به حالت طبیعی خود برگردد.

توجه: حتما برای هواگیری، یک ظرف کوچک در زیر نازل قرار دهید.

مدت گارانتی مایع ریز فلزی هونو تیپ 3:

در نهایت گارانتی یک ساله مطمئن هونو و خدمات پس از فروش، خیال شما را بابت خرید این محصول حرفه ای راحت خواهد کرد. راندماکس به پشتوانه سالها تجربه حضور خود در بازار تجهیزات مدرن و هوشمند ساختمانی، خرید این دستگاه جذاب را به شما توصیه می کند.

در صورت تمایل، برای تماس با مشاوران خود در راندماکس تردید نکنید و با ما در تماس باشید.

پیشنهاد راندماکس:

 راندمانِ ماکسیمم را در همه انتخاب های خود مد نظر داشته باشید تا زندگیتان راندماکس شود.

 

توضیحات تکمیلی
برند

طول

12 سانتی متر

جنس بدنه

استینلس استیل, فلزی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک

ارتفاع

21 سانتی متر

عرض

12 سانتی متر

مدت گارانتی

1 سال

رنگ

سفید, استیل خش دار, طلایی, مشکی

منبع تغذیه

آداپتور 6 ولت, باطری

حجم مخزن

850 سی سی

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مایع صابون ریز/ ضدعفونی کننده اتوماتیک هونو تیپ 3(Hono)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من