تخته های او بورد (O Board)؛ نسل جدید پگ بورد ها (Peg Board)

گروه راندماکس مگ

گروه راندماکس مگ

تخته های او بورد (O Board)؛ نسل جدید پگ بورد ها (Peg Board)

نظم دادن به محیط کار و خانه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باعث آرامش افراد و پیشرفت آنها می‌شود. این موضوع نه تنها تاثیرات روحی روانی بسیار مهمی در پیشبرد بهتر کارها دارد بلکه حس حرفه‌ای بودن را به شما و محل کارتان نیز القا می‌کند. استفاده از نظم‌دهنده‌ها یا حتی انواعی از پلنرها عموما بازدهی را هم بالا می‌برد.

امروز با یکی از نظم‌دهنده‌های بسیار کاربردی آشنا می‌شویم. تخته های نظم دهنده ای که در گذشته هم وجود داشتند اما هم اکنون به روزتر و کاربردی‌تر برگشته اند.

نحوه استفاده از او بورد ها (O-Board):

پگ بوردهای قدیمی یا او بوردهای نسل جدید، تخته ها یا بورد های نظم‌دهنده‌ ای هستند، مناسب برای محیط‌های کار و خانه. در واقع برای منظم کردن چنین محیط هایی، وسایل مختلف را میتوان روی تاقچه ها یا شلف های متصل به چنین تخته هایی قرار داد و یا وسایل را از طریق انواع قلاب ها، به این تخته ها آویزان کرد.

او بوردهای برند زینوا، دارای حفره‌هایی یکسان با فاصله‌های یکسان هستند که با استفاده از قلاب‌های مختلف، امکان وصل کردن وسایل به آنها ایجاد میشود. نسل جدید پگ بوردها با نام O-Board از طریق برند زینوا در سایزها و رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده است که می‌توانید از طریق سایت راندماکس و از طریق این لینک، آنها را مشاهده کنید.

از ویژگی‌ مهم این او بوردهای برند زینوا، ماژولار بودن آنها است که باعث می‌شود شما قلاب‌های مدنظرتان را با توجه به سلیقه‌ و نیاز خودتان در درون حفره ها بچینید و به راحتی بتوانید آنها را جابجا کنید.

همچنین ابعاد مختلف از بوردها و رنگهای متنوع جذاب و مینیمال هم از مزیت های او بوردهاست که به شما امکان آن را میدهد که مطابق با سلیقه و نیاز خود، به چینش فضای مدنظرتان بپردازید.

بهترین فضای مناسب برای استفاده از او بوردها:

بهترین فضای استفاده از این او بوردها، فضاهای مدرن ساختمانی است که در آن ها نیاز به نظم دادن و یا حتی نمایش وسایل خود دارید. مثلا در لابی‌ها، در آشپزخانه یا در اتاق کار و حتی در فضاهای صنعتی و بیمارستانی؛ برای قرار دادن وسایل و حتی برای دکوراسیون می توانید از این بوردها استفاده کنید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر، لطفا با مشاوران متخصص خود در راندماکس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *