سطل هوشمند پارامون (Paramon) انتخابی هوشمندانه و بهداشتی

گروه راندماکس مگ

گروه راندماکس مگ

سطل هوشمند پارامون؛ انتخابی هوشمندانه و بهداشتی

در عصر جدید، زندگی هوشمند یک راهکار حیاتی برای استفاده بهتر از فناوری ها و تکنولوژی‌های مدرن به شمار می آید. مفهوم “زندگی هوشمند” به دنبال محقق کردن سه اصل مهم در زندگی مردم است: تسهیل روش زندگی ، حفظ سلامتی و محافظت از محیط زیست.

حالا که تمام مسیر زندگی ما به سمت هوشمندسازی حرکت کرده چه بهتر که مسائلی که مستقیما با بهداشت ما سر و کار دارند هم ارتقا یابند و سطح کیفیت زندگی ما را افزایش دهند. یکی از تجهیزات خیلی کاربردی از این هوشمند شدن در زمینه بهداشت فضای ساختمانی که به تازگی هم جای خود را در میان مردم باز کرده است، سطل‌ هوشمند است.

این پیشرفت در زمینه هوشمندسازی، ما را بی‌نیاز از هرگونه لمس سطل‌های زباله برای استفاده کردن از آنها کرده است. سطل های هوشمند سطل هایی هستند که درب آنها بصورت خودکار یا اتوماتیک باز می شوند تا نیاز به دست زدن به درب سطل نداشته باشید. این موضوع بویژه وقتی اهمیت بیشتری دارد که از سطل به عنوان سطل زباله استفاده شود. عدم تماس دست با این سطل های آلوده، علاوه بر سهولت استفاده و حس مدرن زندگی، بهداشت کامل را نیز به کاربر ارائه خواهد کرد.

یکی از نمونه‌هایی که در فروشگاه اینترنتی راندماکس موجود شده است، سطل هوشمند پارامون است که با این لینک، میتوانید به بررسی قیمت آن در سایت راندماکس بپردازید.

بدنه سطل هوشمند پارامون از پلاستیک باکیفیت ABS با مخزن 16 لیتری ساخته شده است که در رنگ‌های سفید و خاکستری عرضه می شود.

نحوه کارکرد سطل اتوماتیک پارامون:

سطل هوشمند پارامون به سه طریق قابلیت باز شدن دارد. اولین روش از طریق سنسور Infra Red است که بر روی درب آن تعبیه شده و با کارکرد چشمی آن، تنها کافی است دستتان را بالای درب سطل هوشمند قرار دهید تا درب آن باز شود و پس از 5 ثانیه به صورت خودکار بسته شود.
دومین روش باز شدن این سطل استفاده از Nocking Sensor یا سنسور ضربه‌ای است که کافیست با پای خودتان ضربه‌ی خیلی آرامی به آن بزنید تا باز شود که در این روش هم مانند روش قبلی، درب سطل پس از 5 ثانیه بسته می‌شود. سومین روش، فشردن دکمه‌ای است که بر روی آن قرار داده شده است. با این روش مدت زمان باز ماندن درب سطل تا زمانی است که شما دوباره دکمه را فشار دهید. روش آخر برای مواقعی است که شما نیازمند باز ماندن طولانی درب سطل آشغال خود هستید. این سطل یک دکمه‌ی دیگر هم دارد که برای روشن و خاموش کردن آن کاربرد دارد.

سایر مزایای سطل سنسوری پارامون:

 

از دیگر امکانات این سطل هوشمند، تعبیه شدن محفظه‌ای برای قرار دادن بوگیر است. همچنین محفظه‌ای برای کیسه رول در سطل نیز وجود دارد که با کمک یک گیره شما می‌توانید کیسه‌ی مورد نظر خودتان را جمع کنید و به بالا بکشید و کیسه‌ی بعدی به صورت خودکار در جای خود در سطح قرار بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با مشاوران متخصص خود در راندماکس، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *