طرح تجهیز ساختمان

گروه راندماکس مگ

گروه راندماکس مگ

امروزه تنوع شگفت انگیز تجهیزات و کالای ساختمانی با کیفیت ها، برندها، کارایی و سایر ویژگی های متفاوت موجب شده است که خریداران اینگونه کالاها و خدمات، همواره دغدغه انتخابی درست و متناسب با فضای درخواستی خود را داشته باشند.

در این میان، مجموعه هایی مانند هلدینگ برنا، صاحب برند فروشگاه اینترنتی راندماکس، می توانند تجربیات خود را از سالها حضور در عرصه ساخت و ساز و بازار ایران و منطقه به شما دوست گرامی ارائه دهند تا در حد امکان از انتخابی متناسب و مقرون به صرفه برای فضای ساختمانی مورد نظرتان بهره مند شوید.

در طرح تجهیز ساختمان راندماکس، Hoteling Service، از شما مشتریان گرامی خواهیم خواست تا با ارائه یک مشاوره فنی و مهندسی به شما و دریافت نظرات، درخواست ها و علایق تان و حتی با اعزام کارشناس به محل مورد نظر شما، مجموعه کاملی از موارد مورد نیازتان را با توجه به کیفیت، کارایی و هزینه مد نظرتان به شما معرفی نماییم.

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی راندماکس، فروشگاهی با اهدافی خاص و کالاهایی گزینش شده در راستای اهداف هلدینگ برنا در حیطه ارائه کالا و خدمات مدرن با رویکرد بهینه سازی مصرف است و ممکن است کالا یا خدماتی که مد نظر شما باشد در دسته بندی کالاهای فروشگاه گنجانده نشده باشد، اما این دلیل بر عدم ارائه کالاهای خارج از فروشگاه راندماکس در هلدینگ برنا نیست.

شما می توانید بعضی از پروژه های Hoteling انجام شده توسط ما را در قسمت “پروژه های انجام شده” مشاهده کنید.

از شما درخواست می کنیم به تجربیات ما در این عرصه اعتماد کنید و با مشاورانتان در راندماکس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *