طرح تعویض هوشمندانه

گروه راندماکس مگ

گروه راندماکس مگ

معمولا همه مردم از بهره مندی از فضایی مدرن و تجهیزات کارا و مبتنی بر اصول بهینه سازی مصرف لذت می برند. حتی اگر سلیقه و طبعی علاقه مند به فضای سنتی تر با دکوراسیون و تجهیزاتی قدیمی تر را داشته باشند تا حس نوستالژیک و لطیف سنت گرایانه فضای خود را حفظ کنند، به سبب دغدغه های فرهنگی و اخلاقی و اقتصادی، تمایل به کاهش مصرف در اکثر مردم وجود دارد.

اما یکی از مواردی که مانع از تعویض تجهیزات قدیمی تر در ساختمانها بویژه در ساختمانهای عمومی می شود اینست که احساس می شود که تجهیزات قدیمی در حال استفاده هنوز سالم اند و می توانند خدمات دهی کنند.

تصور عامه بر اینست که تعویض این تجهیزات قدیمی ممکن است اسراف یا اتلاف هزینه باشد. اما چیزی که معمولا فراموش می شود، اسراف در بخش مصرف است. برای مثال عدم تعویض یک شیر کلاسیک یا اهرمی به نوع هوشمند الکترونیک یا چشمی در وهله اول ممکن است صرفه جویی در هزینه ها را به ذهن برساند اما واقعیت اینست که ادامه استفاده از همان شیر کلاسیک، به دلیل مصرف آب بیش از 70 درصدی نسبت به شیر هوشمند، حتما اسراف و اتلاف هزینه ای بالاتر در پی دارد.

ضمن اینکه تغییر در فضای داخلی ساختمانها به سمت تجهیزات بهینه سازی مصرف آب یا انرژی، علاوه بر اثرات بسیار مثبت در بهینه سازی مصرف، حس و حال بسیار مثبت مدرن شدن ساختمان و در پی آن زندگی را نیز به ارمغان می آورد.

اما راندماکس برای راحت تر کردن تصمیم گیری شما دوستان عزیز در تغییر به سمت راندمان ماکسیمم، طرح تعویض هوشمندانه یا Smart Exchange را اجرا می کند. در این طرح که فعلا فقط برای شیرهای بهداشتی ساختمانی در حال اجرا است، پیشنهاد میکنیم که:

شیرهای قدیمی بهداشتی ساختمان خود را به ما تحویل دهید و به ازای آن شیرهای مدرن هوشمند و یا حتی اهرمی جدید تحویل بگیرد.

در این طرح که بیشتر برای ساختمان ها یا فضاهای عمومی پیشنهاد می شود، قیمت شیرهای مستهلک از هزینه پرداختی شما برای شیرهای هوشمند و جدید کسر می شود. شیرهای قدیمی دریافتی معمولا در واحدهای تولیدی در حال همکاری در هلدینگ برنا، صاحب امتیاز برند فروشگاه اینترنتی راندماکس، به بخش بازیافت منتقل میشود تا از فلز آنها در تولیدات جدید استفاده شود.

بدیهی است که به سبب تنوع در شیرالات قدیمی و کلاسیک از نظر نوع و وزن فلز، قیمت شیرهای قدیمی میبایست توسط مشاورانتان در راندماکس ارزیابی و تعیین شود.

امیدواریم که این طرح را در آینده به تعدادی دیگر از دسته های کالایی نیز گسترش دهیم.

بنا بر این برای راندمان ماکسیمم کردن فضای خود، با مشاورانتان در راندماکس مشورت کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *