آشپزخانه خود را با شیرهای چشمی و غیرلمسی ارتقا دهید

radzad

radzad

اولین بار که از یک شیر آب چشمی (غیرلمسی) استفاده کردید را به یاد دارید؟ احتمالا در یک سرویس بهداشتی عمومی بوده است، و به احتمال خیلی زیاد برایتان سوال پیش آمده که از چه حقه‌ای استفاده شده است، یا شاید به دستان خود خیره شدید و از قدرت خارق‌العاده خود برای باز کردن شیر، بدون لمس کردن آن، حسابی تعجب کردید.

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن هرچه بیشتر آن، شیر آب‌های غیرلمسی بیشتر از همیشه در زندگی روزمره‌ ما جا پیدا کرده‌اند. آن‌ها حتی وارد آشپزخانه‌های ملک‌های مسکونی شده‌اند و جادویی که زمانی فقط مختص اماکن تجاری بود، حالا در خانه‌ها نیز به چشم می‌خورد.

شیر آب‌های چشمی چگونه کار می‌کنند؟

شیرهای چشمی، شیر‌هایی هستند که به نزدیک شدن و حضور دستان شما در زیر دهانه‌ شیر، واکنش نشان می‌دهند. این شیر‌ها از یک کیت حسگر استفاده می‌کنند که در زیر سینک یا پشت دیوار نصب می‌شود تا قابلیت غیرلمسی بودن را برای شیر فراهم کند.

دهانه شیر همان حسگر است، و زمانی که دستانتان را زیر شیر قرار می‌دهید، آب بصورت خودکار باز می‌شود. وقتی دستانتان را بر می‌دارید، آب بسته می‌شود. این قابلیت یکپارچه از تکنولوژی غیرلمسی را می‌توان به هر کدام از این گونه شیرها به دلخواه شما، افزود.

شیرهای غیرلمسی همچنین می‌توانند مجهز به قابلیت سنجش شوند که پس از مدت زمان مشخصی، شیر آب را می‌بندد. این قابلیت می‌تواند در مواقعی‌ که شیر آب بطور دستی باز می‌شود اما بسته نمی‌شود، از هدر رفتن آب جلوگیری کند.

سیستم کنترل شیر‌های غیرلمسی از یک باتری خاص استفاده می‌کند، و نیاز به سیم‌کشی برای شیر را برطرف می‌کند. این باتری با احتساب ۱۵۰ استفاده در روز، طول‌عمری حدود دو سال دارد، و به کمک یک نشانگر کم شدن باتری، تعویض آن نیز آسان خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید بدون نگرانی از قبض برق، هر روز هرچقدر که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

برخی شیر‌های آب غیرلمسی می‌توانند آب را در یک درجه حرارت از پیش تعیین‌شده نگه‌دارند، اما همچنین می‌توانید از یک شیرفلکه در طرح مورد نظرتان استفاده کنید و به صورت دستی درجه حرارت را تنظیم نمائید.

فواید ارتقای آشپزخانه با یک شیر آب غیرلمسی

راندماکس بهترین شیرهای غیرلمسی آشپزخانه را ارائه می‌دهد که دارای مزیت‌های مختلفی برای سلامتی، راحتی و سبک شما هستند.

امکان استفاده از هر شیر آبی: در گذشته، طرح‌های شیرهای غیرلمسی بسیار محدود بودند. وقتی به یک شیر غیرلمسی فکر می‌کنید، احتمالا به یاد شیر‌های موجود در سرویس‌های بهداشتی عمومی می‌افتید که درواقع همگی ظاهری یکسان دارند.

اما حالا می‌توانید هر کدام ازشیر‌های لوکس دیواری یا مخصوص آشپزخانه را انتخاب کنید و در حین نصب، آن را به یک شیر غیرلمسی تبدیل کنید. بدین صورت طراحی آشپزخانه‌تان می‌تواند هم زیبا و هم کاربردی باشد.

بهداشتی: لمس کردن سطوح می‌تواند میکروب‌هایی بجا بگذارد که امکان انتقال به کسانی که دوباره آن سطح را لمس می‌کنند، دارند. بهره‌‌گیری از یک شیر آب غیرلمسی در طراحی آشپزخانه به معنی وجود یک سطح لمسی کمتر است، و در نتیجه آن، میزان انتقال میکروب‌ها کاهش پیدا می‌کند.

صرفه‌جویی در مصرف: شیرهای غیرلمسی امکان سنجش دارند که می‌توانند پس از مدت زمان مشخصی آب را ببندند. به این ترتیب، در صورتی که شیر آب تصادفا باز مانده باشد، از هدر رفتن آب جلوگیری می‌شود.

تمیز کردن آسان: تمیز کردن شیر‌های غیرلمسی، اگر هربار که دستتان نزدیک حسگر می‌رود باز و بسته شود، سخت خواهد بود، به همین خاطر ما شیرهایی را طراحی کردیم که به سادگی تمیز می‌شوند. با لمس یک دکمه، می‌توان آب را برای تمیز کردن شیر قطع کرد و پس از اتمام کار، دوباره آن را وصل نمود.

قابلیت آب‌کشی خودکار: برخی شیرها دارای قابلیت آبکشی خودکار هستند که هر چند وقت یکبار شیر را فلاش می‌کند. این ویژگی برای خانه‌هایی که در آب‌ و هوا های سرد قرار دارند و لوله‌ها امکان یخ زدگی دارند، بسیار مناسب است. این قابلیت همچنین از راکد شدن آب در جاهایی که استفاده کمتری دارند، جلوگیری می‌کند و از بوجود آمدن باکتری‌های آبی ناشی از آب راکد، پیشگیری می‌کند.

سبک‌های شیر‌های غیرلمسی آشپزخانه

سبک مینیمالیستی

خطوط زیبا و یکپارچه این شیر غیرلمسی آشپزخانه، ظاهری ساده و در عین‌ حال زیبا به آن بخشیده‌اند.

کنترل بیشتر با یک شیر فلکه

برای کنترل بیشتر بر روی درجه‌حرارت، امکان افزودن یک شیر‌فلکه به برخی از شیر‌های غیرلمسی آشپزخانه فروشگاه راندماکس وجود دارد که می‌تواند خروجی آب سرد و گرم را کنترل کند. این قابلیت برای خانه‌های مسکونی مناسب است، که کار‌های مختلف و حتی اشخاص مختلف نیاز به درجه‌حرارت معینی دارند.

سبک ساده و کارامد

قابلیت تنظیم درجه‌حرارت پیش‌فرض در یک شیر آب غیرلمسی آشپزخانه، نیاز به داشتن شیرفلکه‌ها را حذف می‌کند. اگر به دنبال سبکی ساده اما کارامد هستید که درجه‌حرارت را بطور بهینه کنترل می‌کند، شیر‌های غیرلمسی راندماکس گزینه‌ای ایده‌آل هستند.

طرح صنعتی

شیر‌های صنعتی می‌توانند سبک‌های مختلفی داشته باشند، از طرح‌های معاصر گرفته تا خانه‌های روستایی مدرن. بهره‌گیری از یک سبک صعنتی در شیر‌های غیرلمسی، ظاهر و حسی بسیار منحصربفرد به آن می‌بخشد.

یک آشپزخانه شیک

طرح و سبک شما هرچه که باشد، راندماکس می‌تواند بهترین شیرهای غیرلمسی آشپزخانه را ارائه دهد. شیرهایی لوکس به همراه گستره وسیعی از انواع پرداخت سطوح، به شما اطمینان می‌دهند که سبک ایده‌آل را برای طراحی آشپزخانه شیک خود پیدا خواهید‌ کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم شیر‌های غیرلمسی مناسب با فضای مورد نظرتان، همین امروز با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *