چرا بهتر است مشتری هایمان را به سرمایه‌گذاری در شیرآلات لوکس ترغیب کنیم؟

radzad

radzad

تاثیر شیرآلات انتخاب شده برای حمام یا آشپزخانه مشتری، می‌تواند بیشتر از چیزی باشد که فکرش را می‌کنید. حتی با بودجه کمتر، افزودن یک شیر لوکس آشپزخانه یا حمام، می‌تواند ظاهر جذابی به آن‌ ببخشد. بعلاوه، کار کردن با شیرآلات با کیفیت و تولید‌کننده‌ای قابل اعتماد، موفقیت پروژه را تضمین می‌کند.

اما مزیت استفاده از شیرآلات لوکس فقط در ظاهر آن‌ها نیست، بلکه مزیت‌های دیگری نیز دارند.

مزیت‌های استفاده از شیرآلات لوکس

امروزه شیرآلات ارزان مختلفی در بازار وجود دارند، اما انتخاب محصولی باکیفیت برای سرویس‌های بهداشتی یا آشپزخانه‌ها می‌تواند طول‌عمر طولانی یک طرح را تضمین کند. محصولات ارزان‌تر ساخته شده از پلاستیک و سرهم شده در خطوط مونتاژ، خیلی سریع و پس از چند سال استفاده، کیفیت خود را از دست می‌دهند.

اما مصرف‌کنندگان امروزی انتظار بیشتری از تجربه‌های خود دارند (بله، حتی در سرویس‌های بهداشتی). درحالی که مسافرین، اغلب هتل‌ها را براساس رستوران‌ها، اسپا‌های لوکس، موقعیت مناسب یا حتی تخت‌خواب‌هایی راحت انتخاب می‌کنند، سرویس‌های بهداشتی هتل‌ها چیزی است که معمولا به آن توجه نمی‌شود.

هنگامی که یک فضا تا ریزترین جزئیاتش طراحی مناسبی داشته باشد، بازدیدکنندگان از آن فضا متوجهش می‌شوند. و هنگامی که طراحان در فضاهای پربازدید از شیرآلات باکیفیت استفاده می‌کنند، جزئیات تاثیر بیشتری پیدا می‌کنند (به‌ویژه اگر محصولات انتخابی شما بصورت پایدار و مخصوص آن پروژه ساخته شده ‌باشند.)

شاید هزینه اولیه یک شیرآب لوکس در ابتدا برای بعضی از مشتریان قابل قبول نباشد، اما مشتری‌های فهمیده همیشه تاثیر یک محصول با عملکرد بالا را درک می‌کنند.

به مشتریان خود کمک کنید تا تجربه‌ای که لایقش هستند را بدست آورند

این سوال که می‌خواهید صاحب چه چیزی باشید، درواقع می‌پرسد چگونه می‌خواهید زندگی کنید.

عوامل بسیاری در انتخاب متریال مورد نیاز برای ساخت‌‌ و سازهایمان دخیل هستند، و اغلب تعین‌کننده‌ترین عامل بودجه است، اما سرسری گرفتن و سمبل کردن کارها در یک طرح، هیچ لطفی به مشتری‌هایتان نمی‌کند.

مهم است که درباره مزیت‌های طرح‌های لوکس با مشتریان خود صحبت کنید. در ادامه برخی موضوعات را مطرح می‌کنیم که می‌توانید با‌ مشتریانتان درمیان بگذارید تا مطمئن شوید تمام چیزی را که از آشپزخانه یا سرویس‌های بهداشتی می‌خواهند، بدست می‌آورند.

سفارشی کار کنید

یک شیرآب لوکس در سرویس بهداشتی یا آشپزخانه حرف‌های زیادی برای زدن دارد، مخصوصا اگر سفارشی و کامل‌کننده طرح باشد.

از آنجایی که همه‌گیری کووید، انتخاب‌های ما را به شیوه‌های مختلف محدود کرده‌است، درخواست برای مبلمان و وسایل سفارشی افزایش چشم‌گیری پیدا کرده‌است.

از محصولات پایدار استفاده کنید

مشتریانی که می‌خواهند مطمئن باشند متریال مورد استفاده در محصولاتشان با طبیعت سازگار است، هر روز درحال افزایش است.

شرکت های معتبر دائما محصولات جدیدی را توسعه می‌دهد که قابلیت‌های صرفه‌جویی در آب را دارند و فرایند ساختشان نیز سازگار با محیط است.

با تولیدکنندگان قابل اعتماد کار کنید

مزیت‌های کارکردن با تولیدکننده های برتر این است که همکاری نزدیکی با مشتری‌هایمان در پروژه‌هایشان دارند، به‌ویژه در طرح‌های سفارشی. این توجه به جزئیات و تعهد در خدمات باعث می‌شود تا پروژه برای تمامی افراد درگیر، فرایندی آسان و موفقیت‌آمیز باشد.

ایده‌های الهام‌بخش طراحی شیرآلات

معماران و طراحان از شیرالات لوکس در آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در پروژه‌های مختلف در سراسر جهان استفاده می‌کنند. از سواحل شمال گرفته تا جنوب ایران، این طرح‌های باکیفیت و درجه یک از شیرالاتی استفاده می‌کنند که فراتر از شیرهای مرسوم و عادی هستند.

تعادل در سبک و راحتی

چه فضا مسکونی باشد چه تجاری فرقی ندارد، طرح‌های سفارشی شیرآلات می‌توانند ظاهر فضای آشپزخانه را جذاب‌تر کنند. شیرآب آشپزخانه در تصویر بالا بخشی از یک کلکسیون لوکس است؛ این شیر دارای پرداختی برنزی و روغن‌مالی شده است که ظاهری زیبا و مدرن به فضای باکلاس این آشپزخانه می‌دهد. همچنین یک شیرآب ظرف‌پرکن نیز در بالای اجاق نصب شده تا پخت و پز را برای صاحب‌خانه آسان‌تر سازد.

شیرهای غیرلمسی

جزئیاتی مانند سبک شیرها، پالت‌های رنگی و کف‌سازی، همگی تجربه منحصربفردی را برایتان رقم می‌زنند.

استفاده از شیرالات چشمی بر حس لوکس و معاصر بودن فضای سرویس بهداشتی این هتل می‌افزاید، و این نوع از شیرها با جلوگیری از پخش شدن میکروب‌ها، فضا را تمیز تر نگه می‌دارند.

زیبا همچون طلا

‌‌ اتاقی که همه چیز آن به یک اندازه اهمیت داشته باشد، یا پخش و شلوغ بنظر می‌رسد یا خسته‌کننده می‌شود. در اتاقی که نقطه جالب توجهی ندارد، می‌توانید با دسته کردن مبلمان‌های مشابه یا استفاده از مبلمانی غیرعادی یا بزرگ، چنین نقطه‌ای را بوجود آورید.

این شیرآب درخشان برنجی و دستگیره‌هایش که از کلکسیونی لوکس هستند، سادگی پس‌زمینه تماما سفید فضا را جذاب‌تر می‌کنند و بدون شک نقطه‌ای جالب توجه به فضا اضافه می‌کنند.

چه قصد طراحی اتاقی با حس و حال سنتی داشته باشید، چه دنبال ظاهری مدرن باشید، سبک شیرآلاتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند به برجسته‌تر نشان دادن فضا کمک کند. حتی کوچکترین تغییرات در یک فضا، اگر به اندازه کافی روی جزئیات، کار شود، می‌توانند تفاوت قابل توجهی ایجاد کنند.

از شیرآلات راندماکس استفاده کنید

زمانی که از شیرآلات لوکس در سرویس‌های بهداشتی یا آشپزخانه استفاده می‌کنید، تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای تمام استفاده‌کنندگان رقم می‌زنید.

ما از معماران و طراحانی که به دنبال گزینه‌هایی لوکس و سفارشی برای شیرآلات و راه حل‌هایی مناسب برای پروژه‌هایشان هستند، حمایت می‌کنیم. ما با معماران فضا‌های مسکونی و تجاری در سراسر جهان همکاری داریم تا فضا‌هایی زیبا طراحی کنیم، که شامل طرح‌های سفارشی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *