راندماکس بر اساس رعایت اصول اخلاق حرفه ای، خود را ملزم به کسب اطمینان مشتری از دریافت کالایی اصیل با همان مشخصات درخواستی و عنوان شده می داند. تحویل کالایی سالم و منطبق بر سفارش دریافتی به مشتری عزیز راندماکس برای این مجموعه بسیار مهم است. با این حال ممکن است در شرایطی، کالا به دلایلی همچون آسیب دیدن در حمل و نقل نامناسب و یا خطا در ارسال دقیق سفارش ثبت شده توسط مشتری و یا نقص فنی محصول، منطبق با خواست و سفارش مشتری نباشد که در این شرایط، راندماکس حق بازگشت کالا و در صورت نیاز مشتری، تعویض و ارسال مجدد آن را برای مشتریان عزیز خود محفوظ می داند.

در طرح ضمانت بازگشت کالای راندماکس، مشتریان عزیز تا 48 ساعت پس از دریافت سفارشات خود فرصت خواهند داشت که تمایل خود برای بازگشت کالا را از طریق تکمیل و ارسال “فرم بازگشت کالا” در قسمت انتهای صفحات سایت اعلام نمایند و کالا را در بسته بندی خود به راندماکس ارسال کنند. هزینه بازگشت کالا و ارسال مجدد کالای جایگزین بر عهده راندماکس است.

طبیعی است که کالاهایی که دارای نقص فنی و یا ظاهری یا عدم تطابق با سفارش مشتری هستند میبایست تا مهلت مقرر به راندماکس مرجوع شوند و در صورت نصب و راه اندازی چنین کالاهایی آنها از شمول طرح بازگشت کالا خارج خواهند شد.