بهترین دستگاه‌های هوشمند خانگی جهان در سال 2021

radzad

radzad

شما می‌توانید خانه‌ خود را با افزودن لوازم برقی و دستگاه‌هایی که می‌توانید از هر جایی کنترلشان کنید، یخورده بیشتر قابل سکنی و بسیار اتوماتیک و خودکارتر نمایید. ما صدها محصول خانگی هوشمند را در بیش از 20 دسته‌بندی گوناگون آزمایش کرده‌ایم تا تعیین کنیم کدامیک برای کدام اتاق های درون خانه (و خارج از خانه) مناسبترین گزینه هستند.

خانه من در حد دکترای تخصصی کار می‌کند! قدم به قدم دارد هوشمندتر می‌شود. این گذر از لوازم خانگی متعارف به لوازم هوشمند مدرن از یکی دو سال پیش و بر حسب ضرورت شروع شد. بعد از بدقت نگاه کردن به زیر روکش کنار تخت خوابم برای پیدا کردن و برگرداندن یک وسیله افتاده در آنجا، ناگهان از یافتن یک لایه‌ی غلیظ از گرد و غبار روی زمین وحشت کردم. جاروبرقی مدل ایستاده(قائم) سیمی قدیمی من برای جا شدن در آن زیر خیلی خیلی بزرگ و حجیم بود، بنابراین یک جاروبرقی روباتی گرفتم تا کثیفی‌ها را برایم جمع و جور کند.

سپس یک سگ گرفتم که خود مزید بر علت خرید یک دستگاه تصفیه هوای هوشمند به منظور کمک به مقابله با آلرژی و آسم شد و یک دوربین نظارت بر حیوان خانگی هم خریدم تا از هاپوی پشمالوی بابا (و خانه‌ام) در 24 ساعت هر 7 روز هفته از طریق موبایلم مراقبت کنم.

از آن موقع به بعد، ابزارک‌های(گجت‌های) خانگی هوشمند را برای مجله‌ی رایانه‌ای PCMag بازبینی و نقد می‌کنم، و خانه ویلایی کوچک من در سواحل فلوریدا به یک بستر آزمایشی جهت آخرین فناوری‌های خانگی تبدیل شده است که هر هفته هوشمندتر می‌شود. حالا وارد اتاق خوابم می‌شوم و به دستیار صوتی گوگل می‌گویم لامپ‌ها را روشن کند. از الکسا می‌خواهم پودر پروتئین و غذای سگ را دوباره سفارش دهد و دو روز بعد، این محصولات جلوی درب منزل من تحویلم داده می‌شوند. قبل از اینکه صبح از تختخوابم بیرون بیایم به راحتی از روی تختم ترموستات خانه‌ام را از طریق اپلیکیشن روی گوشی موبایلم تنظیم می‌کنم. من هشدارهای مهم شرایط جوی بغرنج و همچنین ایده‌های دستور پخت غذاها را روی صفحه نمایشگر هوشمند آشپزخانه خود دریافت می‌کنم. حتی سرخ کن بدون روغن و هوا پز(ماهیتابه رژیمی) من وقتی ‌گرم‌کردن غذا را انجام می‌دهد به من اعلان(نوتیفیکیشن) می‌فرستد.

این روزها، تقریباً از هر دستگاه خانگی که فکرش را بکنید، یک نسخه هوشمند وجود دارد. عموماً این محصولات به اینترنت وصل می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید آنها را با تلفن همراه خود از طریق یک اپلیکیشن همگام با آنها کنترل کنید. بیشتر آنها با فرم‌های گوناگونی از کنترل صدا نیز کار می‌کنند.

خیلی از اپلیکیشن‌‌های همگام لوازم هوشمند خانگی از تنظیم برنامه زمانبندی شده پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید به راحتی دستگاه‌های خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که عملکرد خاصی را در زمان مشخصی انجام دهند. به عنوان مثال، پس از دزدیده شدن یک دوچرخه، وندی شیهان دانل(Wendy Sheehan Donnell)، ادیتور مجله‌ی تکنولوژی PCMag، درب هوشمند گاراژ خود را طوری برنامه‌نویسی کرد که هر شب در زمان خاصی به طور خودکار بسته شود.

با اسپیکر هوشمند الکسای شرکت آمازون و دستیار صوتی گوگل، می‌توانید روال‌هایی را برای برنامه‌ریزی دستگاه‌های خود تنظیم کنید تا با هم کار کنند و چندین کار را همزمان انجام دهند، کارهایی از قبیل تنظیم کردن دما و روشنایی خانه هنگام بازگشتتان به منزل. با سیستم خانه هوشمند اپل هوم کیت (Apple HomeKit)، می‌توانید دستگاه‌های خود را با دستورات صوتی Siri (دستیار صوتی اپل)یا از طریق ساعت مچی Apple Watch کنترل کنید و بستر‌هایی را برای فعال کردن چندین دستگاه به طور همزمان ایجاد کنید. با استفاده از سرویس IFTTT، که سرویسی است که توسط بسیاری از برندهای خانگی هوشمند برتر پشتیبانی می‌شود، می‌توانید دستگاه‌های مختلف متصل به اینترنت را به هم همگام‌سازی کنید و به راحتی آنها را طوری برنامه‌ریزی کنید که به رویدادهای دنیای واقعی پاسخ دهند، مثلاً لامپ‌هایتان را طوری تنظیم کنید که هنگام غروب آفتاب به طور خودکار روشن شوند.

آنچه در ادامه می‌گوییم در واقع بیان اجمالی از بهترین دستگاه‌های هوشمندی است که ما برای هر اتاق خانه آزمایش کرده‌ایم. محصولات زیادی وجود دارند که ما آنها را بر اساس اتاق طبقه‌بندی کرده‌ایم تا به سازماندهی کارها کمک کنیم، اما این بدان معنا نیست شما نمی‌توانید خیلی از این ابزارها را هرجای دیگری جز این بخش‌هایی که ما تعیین کرده‌ایم استفاده کنید زیرا در واقع خیلی از آنها قابل استفاده در همه جای خانه شما هستند.

و مطمئن شوید که به زودی دوباره این مطالب را حتماً بررسی کنید، زیرا ما دائماً محصولات جدید را آزمایش می‌کنیم و آنها را به این راهنما اضافه می‌کنیم.

حیاط جلویی: ایجاد یک ورودی کاملاً پر نور و ایمن

در پیشرفته‌ترین حالت یک خانه هوشمند، حتی قبل از اینکه قدم از درب ورودی بردارید و داخل شوید، با فناوری روبرو می‌شوید. بعضی از مفیدترین وسایل خانگی متصل به اینترنت در حیاط جلویی خانه مستقر می‌شوند.

برای درخشان ساختن کاشانه خود، به چند لامپ هوشمند مناسب فضای باز نیاز خواهید داشت.

سیستم هوشمند روشنایی Ring Smart Lighting یک گزینه عالی است. این سیستم به شما اجازه می‌دهد که شبکه‌ای از لامپ‌های امنیتی حساس به حرکت را برای بیرون از خانه خود پیاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید اجزایی از جمله پروژکتور، لامپ‌های مسیرعبور، لامپ نورافکن و لامپ‌های پلکان را اضافه کنید.

اکثر اجزای سیستم هوشمند روشنایی Ring با باتری کار می‌کنند، بنابراین نصب آنها ساده است. هر یک مستقلاً به عنوان یک لامپ سنسور حرکتی عمل می‌کنند، اما برای هوشمند کردن آنها باید آنها را به یک پل الکترونیک Ring متصل کنید. پس از اتصال، می‌توانید لامپ‌ها را با دستورات صوتی الکسا یا از طریق تلفن همراه خود و با اپلیکیشن Ring کنترل کنید، گروه‌هایی ایجاد کنید تا همه لامپ‌ها با تشخیص حرکت، روشن شوند و آنها را با دوربین‌های امنیتی Ring مانند دوربین مداربسته تحت شبکه رینگ مدلStick Up Cam Battery لینک کنید. پس از لینک شدن، زمانی که لامپ هوشمند حرکتی را تشخیص می‌دهد، دوربین امنیتی خود را برای ضبط تصاویر به حالت فعال در می‌آورد.

صحبت از دوربین‌های امنیتی در فضای باز شد، بهترین انتخاب ما جهت به دقت زیر نظر داشتن خانه شما از طریق موبایلتان، دوربین مدل Spotlight Arlo Pro 4 است. این دوربین امنیتی با وضوح بالا و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، نه تنها تصاویر حساس به حرکت را ضبط می‌کند، بلکه نور روشنی را بر روی هر چیزی که در اطراف ملک شما در حال حرکت است می‌تاباند. این دوربین، بی‌سیم(وایرلس) است و در عرض چند دقیقه نصب می‌شود، فیلمی با کیفیت 2k همراه با جزئیات دقیق با دید در شب رنگی ارائه می‌کند، تشخیص حرکتی دقیق و هوشمند را عرضه می‌کند و گزینه‌های یکپارچه‌سازی زیادی را ارائه می‌دهد.

برای مواقعی که می‌خواهید بررسی کنید که آیا مثلاً یک مأمور تحویل کالا پشت در است یا یک فروشنده دوره‌گرد نطلبیده در خانه شما را می‌زند، در چنین مواقعی این آیفون تصویری هوشمند به شما امکان می‌دهد بدون بلند شدن از روی مبل ببینید چه کسی پشت در است. حتی سوای این راحتی، آیفون‌های تصویری هوشمند می‌توانند به عنوان اولین خط دفاعی در برابر سرقت اموال، یورش به خانه و دزدانی که چیزی را از پشت در منزل دیگران می‌دزدند عمل کنند. آیفون‌های تصویری هوشمند نه تنها به شما امکان می‌دهند فرد بیرون خانه را ببینید و با او صحبت کنید، بلکه در زمانی که شما جای دوری هستید یا نمی‌توانید جواب دهید تصاویر ویدیویی از مراجعه کننده‌گانی که به درب خانه شما نزدیک می‌شوند را ضبط می‌کنند. مدل مقرون به صرفه‌ی مورد علاقه ما، مدل Ezviz DB1C Wi-Fi، است که ویدیوی با کیفیت HD واضح با میدان دید وسیع ارائه می‌کند، فضای ذخیره‌سازی تصاویر ویدیویی محلی و فضای ابری را عرضه می‌کند و از سرویس IFTTT و همچنین الکسا و دستورات صوتی دستیار صوتی گوگل(گوگل اسیستنت) پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از اجزای فناورانه‌ی که روی درب ورودی خانه خود می‌خواهیدش ، قفل هوشمند است. مسلماً مهم‌ترین بخش یک خانه‌ای که به معنای واقعی کلمه متصل به اینترنت هست، هم امنیت و هم انعطاف‌پذیری دستگا‌های هوشمندی است که به شما امکان می‌دهند هر طور که دوست دارید بیایید و بروید و در زمانی که شما دور هستید، نظارت کنید که چه کسی وارد خانه شما می‌شود و از آن خارج می‌شود. مدل مورد علاقه‌ی کنونی ما قفل هوشمند وای فای آگوست(August Wi-Fi Smart Lock) است که نصب آن آسان است و به دلیل قابلیت قفل کردن و باز کردن اتوماتیکش، یکپارچه‌سازی قابل اعتماد برای شخص ثالث و طراحی شیکش، برجسته است.

برای بالاترین سطح حفاظت، یک سامانه امنیتی خانگی هوشمند با نظارت حرفه‌ای را در نظر بگیرید. یکی از گلچین‌های برتر ما، سیستم ADT Command، است که سرمایه‌گذاری سنگینی پشت آن خوابیده است، اما تقریباً همه چیزهایی را که برای حداکثر محافظت نیاز دارید عرضه می‌کند. در مقایسه با سیستم هشدار امنیتی Vivint، یکی دیگر از برندگان گزینش ادیتورهای ما، یعنی سیستم هشدار امنیتی ADT کمی گران‌تر است اما خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهد.

برای یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تر، سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمندdo-it-yourself smart home security، برای صاحب‌خانه‌هایی که می‌خواهند خودشان با نظارت بر خانه‌هایشان در هزینه‌شان صرفه‌جویی کنند، ایده‌آل هستند. سیستم امنیتی خانگی SimpliSafe، گزینه مورد علاقه ما در DIY، به شما این امکان را می‌دهد که خانه خود را از راه دور بدون صرف پول زیاد یا امضای قرارداد بلندمدت، ایمن کرده و رصد کنید. فقط به خاطر داشته باشید که سیستم‌های ( do-it-yourself smart home security)DIY فقط این یک کار را به اختیار شما می‌سپارند که در صورت به صدا درآمدن زنگ هشدار، خودتان اقدام مناسبی اتخاذ نمایید.

هال و پذیرایی: آسودگی راحت و دنج برای سرگرم شدن و آرامش داشتن

وقتی صحبت از فناوری اتاق نشیمن یا همان هال و پذیرایی به میان می‌آید، تلویزیون‌ها و ساندبارها، نقش اول‌های پیدا و پنهان این نمایش هستند. اما در جدیدترین مدل‌های خانه‌های هوشمند، گجت‌های بی‌شمار دیگری با هم کار می‌کنند تا شرایط محیطی، تسهیلات و امنیت فضای اصلی زندگی شما را ارتقاء دهند.

برای تازه کارها، یک اسپیکر هوشمند برای هال و پذیرایی ضروری است. سوای از پخش موسیقی، مدل‌های مورد علاقه ما به‌عنوان نوعی ستاد فرماندهی مرکزی عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تقریباً هر ابزار خانگی قابل اتصال به اینترنتی را با صدای خود کنترل کنید. نخستین گام در انتخاب یکی از آنها این است که تعیین کنید که کدام پلتفرم دستیار صوتی برای خانه شما مناسب است: گوگل اسیستنت، سیری، یا الکسا. هر سه از اکثر برندهای اصلی دستگاه‌های هوشمند خانگی پشتیبانی می‌کنند. اگر دستیار صوتی انتخابی شما الکسا است، ما اسپیکر هوشمند اکو استودیو را پیشنهاد می‌کنیم که کیفیت صدای واقعاً چشمگیری را نسبت به قیمتش ارائه می‌دهد، یا اسپیکر هوشمند آمازون نسل 4- Amazon Echo را به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه‌تر پیشنهاد می‌کنیم. طرفداران گوگل اسیستنت می‌توانند از اسپیکر هوشمند Nest Audio استفاده کنند و اسپیکر Sonos One به شما انعطاف‌پذیری مورد نیاز جهت استفاده از الکسا و گوگل اسیستنت را ارائه می‌دهد.

به عنوان گزینه سوم، می‌توانید از دستیار صوتی قدرتمند اپل یعنی سیری برای کنترل خانه هوشمند خود استفاده کنید. در این صورت، می‌خواهید یک اسپیکر بی‌سیم خانگی اپل هوم‌پاد مینی در هال و پذیرایی خود داشته باشید. هنگام که سراغ آن می‌روید، فقط اطمینان حاصل کنید که هر دستگاه خانگی هوشمند دیگری که خریداری می‌کنید با رابط هوم‌کیت (HomeKit) اپل سازگار باشد.

به عنوان یک جایگزین یا یک افزونه برای یک اسپیکر هوشمند، ممکن است یک نمایشگر هوشمند Smart Display  هم بخواهید. آن‌ها همان ویژگی‌های دستیار صوتی دارای قابلیت هندزفری(به مفهوم قابلیتی که بتوان بدون استفاده کردن از دست‌ها از آن استفاده کرد مانند هدفون یا هندزفری موبایل) را به عنوان یک بلندگوی هوشمند ارائه می‌دهند، اما با یک صفحه لمسی مفید که می‌توانید محتواهای زنده را از آیفون تصویری درب یا دوربین امنیتی خانه خود مشاهده کنید، تماس‌های ویدیویی برقرار کنید (مثلاً برای مسابقه معروف آمریکایی شب بازی مجازی. راستی کسی میخواد شرکت کنه؟)، و ابزارهای متصل به اینترنت خود را با تنها چند کلیک کنترل کنید. هنگامی که نمایشگر هوشمند هال و پذیرایی شما مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، می‌تواند به عنوان یک قاب عکس دیجیتال برای نمایش عکس‌های شخصی یا آثار هنری گلچین شده‌ی شما عمل کند. اسپیکر و دستیار صوتی آمازون اکو شو Echo Show Amazon 10)) مجهز به دستیار صوتی الکسا و نمایشگر هوشمند نِست هاب مکس ((Google Nest Hub Max مجهز شده با گوگل اسیستنت دو نمایشگر هوشمند مورد علاقه ما برای هال و پذیرایی هستند، در حالیکه گزینه‌های کوچکتر برای آشپزخانه و اتاق خواب مناسب‌تر هستند.

یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای ارتقای قسمت هال و پذیرایی خانه، تعویض لامپ‌های رشته‌ای متعارف با لامپ‌های هوشمندی است که از اپلیکیشن و کنترل صوتی پشتیبانی می‌کنند. پس از ارتقاء، دیگر مجبور نخواهید بود از روی مبل بلند شوید تا کلید لامپ‌ها را دوباره روشن یا خاموش کنید. افزون‌بر راحتی بیشتر لامپ‌ها‌ی هوشمند نسبت به لامپ‌های سنتی، این لامپ‌ها انرژی کمتری مصرف می‌کنند و عمر طولانی‌تری دارند، بنابراین می‌توانند در درازمدت در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کنند.

لامپ هوشمند رنگی مدل  Wyze Bulb Colorبا ارزشترین لامپ رنگی هوشمندی است که ما آزمایش کرده‌ایم. دارای بلوتوث و وای فای برای کنترل اپلیکیشن‌های بدون هاب، و قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسای آمازون و دستیار صوتی گوگل اسیستنت است تا بتوانید با صدای خود آن را روشن و خاموش کنید، این لامپ بسیار هوشمندتر از لامپ‌های معمولی شما است، اما به اندازه کافی هم مقرون به صرفه است که بتوانید در هر لوازم و اثاثیه ثابتی در خانه جایش دهید. تقریباً می‌تواند نوری با هر رنگ دلخواهی را ایجاد کند، به علاوه طیفی از رنگ‌های سفید گرم تا سرد را دارد، و با روشنایی درخشنده یا کم نور می‌تابد و گزینه‌های زیادی برای ایجاد حس و حال متناسب با شب‌های فیلم دیدن شما ارائه می‌کند.

یکی دیگر از ابزارهای هوشمند قسمت هال و پذیرایی خانه که می‌تواند آسودگی عالی و درجه یکی به زندگی شما بیافزاید و به طور بالقوه در هزینه‌های قبض برق و گاز صرفه‌جویی کند، ترموستات متصل به اینترنت است.

مدل‌های مورد علاقه‌ی ما به شما این امکان را می‌دهند که سیستم گرمایش و سرمایش خانه خود را از طریق موبایل یا صدا کنترل و رصد کنید، برنامه‌ریزی‌های مربوط به درجه حرارت خانه را تنظیم کنید و نیز نقش عمده‌ای در صرفه‌جویی در مصرف انرژی را ارائه می‌دهند که می‌تواند به کاهش مبلغ قبض شما کمک کند. انتخاب برتر ما، ترموستات هوشمند مدل Ecobee با کنترل صوتی است، که دارای یک سنسور از راه دور است که می‌توانید آن را در اتاق‌های مختلف خانه قرار دهید تا از دمای ثابت سراسر خانه اطمینان حاصل کنید.

نسل سوم ترموستات هوشمند نِست با قابلیت یادگیری (Nest Learning Thermostat) به دلیل تواناییش در برنامه‌نویسی کردن برای خود، منحصر به فرد و متمایز است. در طول نخستین هفته‌ی استفاده از آن، این ترموستات هوشمند، ترجیحات گرمایشی و سرمایشی شما در طول روز و شب را یاد می‌گیرد، سپس به طور خودکار یک برنامه زمانی شخصی‌سازی شده را تنظیم می‌کند. به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه‌تر، ما اکیداً مدل Nest Thermostat را توصیه می‌کنیم که نیاز به برنامه زمان‌بندی دستی دارد، اما مسلماً شیک‌ترین مدل موجود در بازار است.

با یک پریز دوشاخه‌ی هوشمند، شما می‌توانید هر چیزی را که به دیوار وصل می‌شود – اعم از لامپ، بخاری دیواری، دستگاه بخور یا حتی درخت کریسمس را- به یک دستگاه متصل به اینترنت تبدیل کنید که می‌توانید از طریق موبایل خود کنترلش کنید. پلاگین‌های هوشمند ConnectSense Smart Outlet 2 یکی از گزینه‌های گران قیمت موجود در این دسته هستند، اما همچنین یکی از بهترین‌ها هم هستند. این پلاگین به شما امکان می‌دهد دو پریز را به طور مستقل از هم کنترل کنید، و به شما می‌گوید که هر کدام چقدر برق مصرف می‌کنند و دارای یک پورت(درگاه) شارژ USB مفید است.

پلاگین هوشمند مدلTP-Link Kasa Smart Wi-Fi Power Strip HS300  در واقع یک محافظ برق هوشمند با شش پریز است که می‌توانید به طور مستقل از طریق موبایل یا صدای خود کنترلش کنید. همچنین از سرویس IFTTT پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را طوری برنامه‌نویسی کنید که به‌طور خودکار بعضی از پریزها را هنگام وقوع رویداد دیگری، مانند فعال شدن قابلیت ضبط تصاویر در نتیجه تشخیص حرکت توسط دوربین، روشن یا خاموش کند. اگر دستگاه‌های کمتری دارید که می‌خواهید هوشمندشان کنید، پلاگین هوشمند Wyze Plug گزینه مقرون به صرفه و مورد علاقه‌ی ما است.

با وجود بسیاری از ابزارهای هوشمند در قسمت هال و پذیرایی خانه شما، خوب است که یک دوربین امنیتی مخصوص داخل خانه با قابلیت متصل شدن به Wi-Fi هم خریداری کنید. یکی از دوربین‌های امنیتی داخل خانه مورد علاقه ما، دوربین امنیتی فضای داخلی Eufy Indoor 2K Pan & Tilt، است که تصاویر ویدیویی زنده و با وضوح بالا را ارائه می‌دهد و دارای ویژگی‌هایی است که معمولاً در مدل‌های گران قیمت تعبیه شده‌اند، از جمله ذخیره‌سازی محلی و فضای ابری، ردیابی خودکار حرکات، و پشتیبانی از همه‌ی پلت فرم‌های اصلی دستیار صوتی.

در نهایت، اگر یک گربه یا سگ دارید، هال و پذیرایی خانه هوشمند شما بدون دوربین حیوان خانگی کامل نمی‌شود زیرا این دوربین‌ها به شما امکان می‌دهند که عزیزان پشمالوی خود را به صورت 24 ساعته در کل ایام هفته و از هر کجا که هستید نظاره کرده و با آنها تعامل داشته باشید. دوربین Furbo Dog به همان اندازه که سرگرم‌کننده است در واقع به همان اندازه هم کاربردی است و اعلان‌های واق واق کردن سگ و یک قابلیت گذاشتن غذا از راه دور جلو حیوان خانگی را ارائه می‌دهد که شما و هاپو‌هایتان دوست خواهید داشت!


آشپزخانه: وسایل آشپزی و نظافتی متصل به اینترنتی که حتماً باید داشته باشید

چه یک سرآشپز ماهر یا یک کاربر زبر دست پلتفرم تحویل غذای Uber Eats باشید، بهترین ابزارهای هوشمند آشپزخانه می‌توانند آسایس زیادی را به قلب خانه شما که آشپزخانه است بیاورند.

نمی توانید تصمیم بگیرید برای شام چه چیزی درست کنید؟ آیا نیاز به تبدیل سریع واحد اندازه‌گیری اونس مایع به فنجان را دارید؟ دنبال سبزی جایگزین گشنیز می‌گردید؟به نظر می‌رسد که شما به یک نمایشگر هوشمند روی پیشخوان آشپزخانه خود نیاز دارید. با داشتن دستیار صوتی هوشمند الکسا یا دستیار صوتی گوگل اسیستنت در آشپزخانه‌ی خود، می‌توانید به سرعت تایمر را هم تنظیم کنید، اقلامی را به لیست مواد غذایی خود اضافه کنید و آهنگ مخصوص آشپزی مورد علاقه خود را پخش کنید، همه اینها را فقط با صدا و دستورات صوتی خود به راحتی انجام می‌دهید. نسل دوم اسپیکر هوشمند آمازون اکو شو Echo Show 8 ، هم‌نشین مورد علاقه ما در آشپزخانه است. اندازه آن برای پیشخوان‌ها مناسب است، و دارای اپلیکیشن دستورهای غذایی Food Network Kitchen برای الهام گرفتن از دستورپخت غذاها است.

هنگامی که پس از بررسی گزینه‌های موجود دستورپخت نهایی خود را انتخاب کردید، بهترین لوازم هوشمند آشپزخانه می‌توانند در هر مرحله از فرآیند پخت و پز به شما کمک کنند. اجاق گاز دقیق آنوا به شما امکان می‌دهد پختن، برشته کردن، آرام پزی، کیسه پزی تحت خلأ و بخارپز کردن غذا را به بهترین شکل ممکن انجام دهید که این قابلیت‌ها آن را به یکی از هوشمند‌ترین اجاق‌هایی که می‌توانید بخرید تبدیل کرده است. اپلیکیشن همراه آن به شما امکان می‌دهد فر را از طریق موبایل خود کنترل و رصد کنید، تنظیمات اولیه پخت را با یک لمس آهسته بر روی این دستگاه راه بی‌اندازید، و دستورالعمل‌های گام به گام پخت را برای نتایج آشپزی در حد یک سرآشپز حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

اگر در بازار به دنبال یک مایکروویو جدید هستید، در همین اثناء مایکروویو AmazonBasics به دستورات صوتی الکسا پاسخ می‌دهد و تقریباً به اندازه یک مدل متعارف و غیرهوشمند قیمت دارد.

روی هم رفته، تقریباً برای هر وسیله آشپزخانه دیگری که فکرش را می‌کنید، یک نسخه هوشمند هم وجود دارد: از اجاق‌ها و یخچال‌های بزرگ گرفته تا لوازم کوچک‌تر مانند سرخ کن بدون روغن و هوا پز تا زودپز‌ها. ما آن را آزمایش نکرده‌ایم، اما اجاق گاز دو جداره توکار هوشمند سریGE Profile Smart Built-In Convection  دارای Wi-Fi و دوربین توکار است تا بتوانید تصاویر زنده پخت غذای خود را در موبایلتان تماشا کنید.

یخچال فریز ال‌جی مدل Signature InstaView Door-in-Door، محصول دیگری است که ما هنوز آزمایش نکرده‌ایم، زمانی که دستتان پر است، می‌تواند درب خودش را باز کند. وقتی با نایلون‌های مواد غذایی وارد خانه می‌شوید، می‌توانید به سادگی بگویید: «سلام ال جی، در یخچال را باز کن.»

و البته هیچ آشپزخانه‌ای بدون دستگاه قهوه‌ساز کامل نخواهد شد. در خانه هوشمند حداعلی، حتی دستگاه دم کننده قهوه شما هم متصل به اینترنت است. قهوه‌سازهای هوشمند امکان کنترل با اپلیکیشن و دستورات صوتی را فراهم می‌کنند، بنابراین تنها چیزی که بین شما و یک لیوان قهوه‌ی جاوا قرار می‌گیرد، چند ضربه آهسته روی تاچ اسکرین موبایلتان و یا یا گفتن عبارت «الکسا، قهوه‌ساز من را روشن کن» است. یکی از این قبیل گزینه‌ها، قهوه‌ساز هوشمند Hamilton Beach، است که شما را قادر می‌سازد از دستورات صوتی برای روشن و خاموش کردن آن و تنظیم میزان دم کردن استفاده کنید، و از روال‌های همیشگی الکسا پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را طوری برنامه‌نویسی کنید که به‌طور خودکار قهوه‌تان را در زمان خاصی در هر روز دم کند.

وقتی زمان تمیز کاری بعد از شام فرا می‌رسد، یک جاروبرقی خوب رباتی می‌تواند به کف‌ خانه شما یک سر و سامانی بدهد. یکی از مدل‌های مورد علاقه‌ی ما، ربات جاروبرقی Shark IQ Self-Empty XL R101AE، است که به سرعت و به طرز کارآمدی عمل می‌کند، به ندرت گیر می‌کند و یک سطل بزرگ زباله در پایه اصلی خود دارد که فقط کافیست یک بار در ماه تخلیه شود.

به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه‌تر، جاروبرقی رباتی Wyze 250 250دلاری با قدرت مکش قوی و توانایی‌های نقشه برداری از خانه، ما را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است.

در همین حال، برای خانه‌هایی که حیوانات خانگی دارند، جاروبرقی رباتی Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI را به شدت توصیه می‌کنیم، زیرا از هوش مصنوعی برای جلوگیری از مکش وسایلی مانند اسباب‌بازی‌های سگی استفاده می‌کند و دارای یک دوربین توکار است که شما را قادر می‌سازد خانه و دوست پشمالوی خود را در هر کجایی که هستید از طریق موبایل خود چک کنید.

برای از بین بردن رگه‌های گرد و غبار، به یک ربات گردگیری خوب نیاز خواهید داشت. مدل Bissell SpinWave Wet and Dry دارای دو پد میکروفیبر گردان است و با چندین محلول تمیزکننده‌ی مختلف سازگار است که می‌تواند کف‌ خانه شما را مثل روز اول تمیز کند.

جاروبرقی رباتی مدل iRobot Braava Jet m6 یکی دیگر از گزینه‌های عالی است که کف خانه شما را انقدر می‌سابد و جارو می‌کند تا کف خانه برق بزند.

و در نهایت، کسی که دچار اختلال وسواسی ترس از میکروب است ممکن است به یک سطل زباله هوشمند که بتواند دربش را خودش باز کند، علاقه‌مند باشد. سطل زباله با سنسور صدا و حرکت Simplehuman Dual-Compartment Rectangular Sensor Can، که ما آن را هنوز آزمایش نکرده‌ایم، دارای سطل‌های کنار هم (ساید بای ساید) برای سطل آشغال و زباله‌های قابل بازیافت است و به دستورات صوتی مانند « در سطل زباله را باز کن»، «باز بمان» و «سطل را ببند» پاسخ می‌دهد».

اتاق خواب: فناوری برای خواب شبانه بهتر

اگر تخت شما بسیار ناخوشایند و نا آسوده است، اتاق شما بیش از حد گرم است، یا به دلیل آلرژی و آسم با مشکلات تنفسی مواجه هستید، بهترین فناوری اتاق خواب می‌تواند کمی آرامش و تسکین برایتان به ارمغان بیاورد.

برای راحتی درجه یک و اعلی شبانه، تختخواب هوشمند Sleep Number سری 360 یک هزینه‌ی هنگفت است، اما به طور خودکار استحکام هر طرف را بر اساس حرکات شما تنظیم می‌کند تا به شما کمک کند آهسته آهسته خوابتان بگیرد و بگیرید بخوابید. وقتی که به پهلو می‌غلتید، حفاظت و ضربه‌گیری بیشتری ایجاد می‌کند. وقتی دَمل می‌خوابید، برای حمایت بیشتر از ستوت فقرات استوارتر می‌شود. همچنین روند خواب شما را در اپلیکیشن همراه خود ردیابی و پایش می‌کند و رهنمون‌های شخصی‌سازی شده را برای کمک به شما در چرت زدن بهتر ارائه می‌دهد.

دمای اتاق شما نیز می‌تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. یک اتاق بیش از حد گرم یا بیش از حد سرد می‌تواند باعث ایجاد مشکل در خواب آلود شدن و خوابیدن در طول شب شود. با توجه به توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، دمای ایده‌آل خواب برای اکثر افراد حدود 65 تا 68 درجه فارنهایت است.

اگر کولر ندارید، ممکن است بخواهید یک کولر هوشمند را مد نظر خود قرار دهید. آنها معمولاً امکان کنترل با اپلیکیشن و دستورات صوتی دارند و از برنامه زمانبندی شده نیز پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند به کاهش هزینه‌های قبوض شما کمک کند. کولر هوشمند مدل U شکل Midea 8000BTU به راحتی نصب می‌شود و در تست‌های ما کار خنک‌سازی را به بهترین شکل انجام داد. همچنین یکی از بی صداترین دستگاه‌های پنجره‌ای است که تا حالا دیده‌ایم.

یک تصفیه‌کننده‌ی هوشمند هوا می‌تواند به شما کمک کند کیفیت هوای داخل خانه‌تان را به دقت زیر نظر داشته باشید و کمی راحت‌تر نفس بکشید، به خصوص اگر از مشکلات آلرژی و آسم رنج می‌برید.

تصفیه‌کننده‌ی هوای مدلDyson Purifier Cool TP07، همه جوره مدل مورد علاقه ما است، هم یک فیلتر تصفیه هوای توانمند HEPA و هم یک فن نوسان‌دار است، که حجم کمی داشته و قابلیت اتصال Wi-Fi برای کنترل شدن با موبایل و دستورات صوتی را دارد.

برای ریلکس کردن و آرامش شما، یک روشنایی هوشمند آرامش‌بخش که به شما کمک می‌کند به آرامی به خواب بروید، تحت عنوان Govee Lyra وجود دارد که یک چراغ کف خانه است که تا 16 میلیون رنگ، بیش از 25 منظره از پیش تنظیم شده و 6 حالت موسیقی را پشتیبانی می‌کند که به طور پویایی به هر چیزی که گوش می‌دهید واکنش نشان می‌دهد. می‌توانید جدول زمانی آنرا طوری برنامه‌ریزی کنید که بعد از اینکه خوابیدید خاموش شود، یا به سادگی با دستورات صوتی الکسای آمازون یا گوگل اسیستنت به او بگویید که آماده خوابیدن هستید. یک اسپیکر هوشمند می‌تواند یک همراه عالی کنار تختی باشد. مدل‌های مورد علاقه‌ی ما برای اتاق خواب شامل دستیار صوتی آمازون مدل Echo Dot with clock و همچنین دستیار صوتی گوگل مدل Nest Mini هستند. این دو به هیچ وجه میز خواب شما را شلوغ پلوغ نمی‌کنند و به شما امکان می‌دهند که آلارم را تنظیم کنید، موسیقی پخش کنید، آب‌وهوا را بررسی کنید، و سایر دستگاه‌های خانگی هوشمند سازگار را کنترل کنید، همه اینکارها را به راحتی با صدای خود می‌توانید انجام دهید.

به طور مشابه، یک نمایشگر هوشمند، تمام مزایای یک اسپیکر هوشمند را ارائه می‌کند و کنترل‌های خانه هوشمند شما را روی یک صفحه تکی نمایش می‌دهد که بطور مناسبی روی میز کنار تخت شما قرار دارد. نسل دوم نمایش‌گر هوشمند Nest Hub به اندازه کافی برای میزهای عسلی پهلوی تختخواب، کوچک و مناسب است و دارای حسگرهایی است که به نمایش‌گر امکان می‌دهد خواب، نرخ تنفس شبانه، سرفه و خروپف شما و همچنین هرگونه تغییر نور و دمای اتاق شما را ردیابی کند آنهم بدون اینکه احتیاج به دوربین یا هرگونه نیازی به پوشیدن دستگاه‌های جداگانه در رختخواب باشد. سپس رهنمون‌های مفیدی را برای کمک به بهتر شدن خواب شما ارائه می‌دهد. اگر الکسا را ترجیح می‌دهید، نمایشگر هوشمند مورد علاقه ما برای اتاق خواب، نمایشگر آمازون اکوشو (Echo Show 5) است. نمایشگر آمازون اکوشو خواب شما را پایش نمی‌کند، اما دارای یک دوربین (در صورت تمایل می‌توانید آن را غیرفعال کنید) برای تماس‌های ویدیویی و نظارت بر خانه از راه دور است.

در نهایت، اگر بچه‌های کوچک دارید، یک مانیتور هوشمند کودکان به شما امکان می‌دهد کودکتان را از تختش تماشا کرده، یا او را سرگرم و آرام کنید. سیستم مانیتورینگ هوشمند کودک The Nanit Pro Complete Monitoring System اجزای نسبتاً بزرگی دارد، اما باز هم این بهترین سیستم هوشمند نظارت بر کودک و بهترین خدماتی است که ما آزمایش کرده‌ایم، به‌ویژه برای والدینی که برای اولین بار صاحب فرزند شده‌اند و/ یا مضطرب و نگران هستند. این سیستم ساعت خواب و بیداری کودک شما را تا دقت دقیقه ثبت می‌کند، که می‌تواند به شما کمک کند تا زمان خواب را برای فرشته قشنگ کوچک خود تنظیم کنید. همچنین اگر تنفس کودک شما متوقف شود می‌تواند به شما هشدار دهد تا از احتمال ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد پیشگیری کند.

حمام: وسایل تمیزی و آراستگی برای صبح‌های بدون استرس

آب و فناوری معمولاً با هم یکجا جمع نمی‌شوند و رابطه خوبی باهم ندارند، اما این هم مانع از افزایش وسایل حمام متصل به اینترنت نشده است، از توالت‌های با فناوری پیشرفته که مجهز به قابلیت خودپالایی هستند گرفته تا ترازوهای هوشمندی که می‌توانند کارهایی فراتر از اندازه‌گیری وزن شما را انجام دهند.

اگر خانه جدیدی می‌سازید یا در حال بازسازی آن هستید، یک توالت فرنگی هوشمند برای سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید. ما هیچ موردی را بررسی نکرده‌ایم، اما به نظر می‌رسد توالت فرنگی هوشمند Kohler Veil گزینه نویدبخشی باشد که در کنار سایر ویژگی‌های خیلی خوب خود، یک سیستم باز و بسته شدن بدون نیاز به دست را ارائه می‌کند که می‌بایست پایان دهنده اختلاف نظرها در مورد پایین یا بالا نگه داشتن در روی کاسه توالت فرنگی باشد. همچنین دارای نور مخصوص شب، صندلی گرم‌کن، سیستم خشک‌کن با هوای گرم، اسپری خوشبوساز خودکار، عملکرد خود تمیز شونده است که از نور فرابنفش برای ضدعفونی کردن کاسه توالت فرنگی استفاده می‌کند، و یک حالت اضطراری که به شما امکان می‌دهد تا 100 بار پس از قطع برق هم بتوانید از این توالت فرنگی هوشمند و قابلیت‌هایش استفاده کنید.

در حمام هوشمند حد نهایی، حتی می‌توانید دوش آب را با موبایل یا صدای خود باز کنید. کنترل‌کننده دوش هوشمند دیواری مدل U by Moen، که ما هنوز آن را آزمایش نکرده‌ایم، با الکسای آمازون یا گوگل اسیستنت و یا اپل هوم کیت کار می‌کند، بنابراین وقتی برای دوش گرفتن آماده شدید، فقط دستیار صوتی انتخابی خود را فراخوانده و بگویید: «دوش آب را باز کن» و دمای مورد نظر خود را از او بخواهید. اپلیکیشن همراه آن زمانی که آب آماده شود به شما اطلاع می‌دهد. همچنین می‌توانید تنظیمات دوش ایده‌آل خود را به‌ عنوان میانبر ذخیره کنید، سپس آنها را با یک ضربه از طریق کنترلر یا اپلیکیشن اعمال کنید.

روشویی خانه خود را با مدل Simplehuman Sensor Mirror Hi-Fi ارتقاء دهید، که دارای انواع تنظیمات نور با قابلیت شخصی‌سازی کردن برای برنامه آرایش بی عیب و نقص است و یک بلندگوی توکار دارد تا بتوانید در حین آماده شدن همزمان به موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود گوش دهید. وقتی صورت شما را شناسایی می‌کند به طور خودکار روشن می‌شود و از کنترل صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند، ویژگی‌هایی که وقتی در یک دستتان پودر و در دست دیگرتان قلم مو دارید به کارتان می‌آیند.

ترازوی هوشمند حمام اگر به دنبال کاهش چند پوندی از وزن خود هستید یا فقط می‌خواهید اندازه دور کمرخود را دقیق‌تر زیر نظر داشته باشید، مفید است. این ترازو می‌تواند به شما کمک کند که وزن بدن، چربی بدن، تراکم استخوان، درصد آب، ضربان قلب و موارد دیگر را تحت نظر داشته باشید.

ترازوی هوشمند و تحلیلگر ترکیب بدن QardioBase ردیابی تغییرات در ترکیب بدن شما را تسهیل می‌کند و تمام تجهیزات جانبی را که می‌توانید از یک ترازوی هوشمند بخواهید را عرضه می‌کند. به طور اتوماتیک حداکثر هشت کاربر را شناسایی می‌کند، داده‌های شما را با اپلیکیشن Apple Health و سایر اپلیکیشن‌های تناسب اندام محبوب همگام‌سازی می‌کند و دارای یک باتری قابل شارژ است. به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر، شکست دادن ترازوی Wyze دشوار است زیرا این ترازو قیمت نسبتاً مناسب‌تری دارد. این ترازوی هوشمند 12 شاخص از جمله شاخص تناسب وزن یا همان BMI، درصد چربی بدن، درصد آب بدن، ضربان قلب، توده عضلانی، سطح پروتئین و وزن تا 400 پوند را اندازه‌گیری می‌کند.

فناوری روشویی متصل به اینترنت مورد علاقه ما حتی می‌تواند به شما کمک کند در ویزیت بعدی دندانپزشک خود نمره بالای A+ را برای کیفیت خوب دندانهایتان کسب کنید. مسواک بلوتوثی فیلیپس با نام طولانی Sonicare FlexCare Platinum Connected به همان اندازه‌ای قیمت دارد که تمیز کردن دندان‌ها قیمت دارد، اما این بهترین مسواک هوشمندی است که می‌توانید بخرید، که اپلیکیشن مفیدی با مسواک زدن هدایت شونده و تایمر توکار را ارائه می‌دهد.

یاد دادن عادات خوب بهداشت دهان و دندان در کودکان گاهی اوقات حسی مثل دندان درد را دارد، اما مدل‌های خمیردندان کلگیت سری Colgate Magik می‌توانند در این مورد کمک کنند. خمیردندان  Magik که برای کودکان 5 تا 10 ساله طراحی شده است، یک مسواک دستی است که با یک اپلیکیشن واقعیت افزوده گوشی هوشمند کار می‌کند و کار روزمره ناخوشایند دوبار در روز بچه‌ها را به یک بازی سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند. در حین مسواک زدن، کودکان سعی می‌کنند تا هیولاهای پوسیدگی دندان را پاک کنند و الماس‌هایی به دست آورند که می‌توانند برای باز کردن قفل فیلترهای جالب صورت AR مانند برنامه اسنپ چت و ماسک‌های امریکایی استفاده کنند.

سالن بدنسازی خانگی: دستگاه‌های ورزشی تعاملی دوجانبه برای پیروز شدن در اهدافتان

چه به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک اتاق تمرین اختصاصی داشته باشید یا فقط یک گوشه خالی با فضای کافی برای زیرانداز یوگا داشته باشید، بازار تجهیزات هوشمند باشگاه بدنسازی خانگی هیچ کمبودی برای کمک به شما جهت رسیدن به تناسب اندام دلخواهتان در خانه نخواهد داشت.

دستگاه‌های تناسب اندام هوشمند مانند Peloton Bike Plus سطحی از تعامل‌پذیری حتی خیلی بیشتر از همتایان مقرون‌به‌صرفه‌تر و غیرمتصل خود ارائه می‌دهند. Bike+ و بسیاری دیگر کتابخانه‌های بزرگی از کلاس‌های راهنما با مربیان آگاه و/ یا تمرین‌ها و برنامه‌های سفارشی‌شده را بر اساس اهداف و سطح تناسب اندام فعلی شما ارائه می‌دهند. این قابلیت‌ها مانند داشتن یک مربی شخصی در محیط راحت، ایمنی و خصوصی خانه‌ی شماست.

دوچرخه‌سواری در داخل خانه می‌تواند به شما کمک کند که کالری بسوزانید، استقامت قلبی عروقی خود را افزایش دهید و خلق و خوی خود را تعالی بخشید. ممکن است تصور کنید پلوتون بهترین دوچرخه ثابت هوشمند است، زیرا مشهورترین است، اما در واقع بهترین گزینه آن چیزی است که به شما انگیزه ‌دهد تا هر روز دوباره با آن ورزش کنید.

دوچرخه ثابت پلوتون از طریق شاخص‌های گوناگون و ایجاد رقابت به شما انگیزه می‌دهد، در حالی که دوچرخه ثابت SoulCycle At-Home Bike، یکی دیگر از برندگان گزینش ادیتورهای ما در این دسته هستند، که یک تجربه تعمقی بیشتر و تمرکز بر حرکت را ارائه می‌دهد. دوچرخه تناسب اندام MYX، یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر است، و بر تمرین شخصی‌سازی شده متناسب با ضربان قلب تأکید دارد.

برای تمرینی با تمام بخش‌های بدن و با تأثیر منفی کم که کمترین فشار را به زانوها و سایر مفاصل شما وارد کند، یک دستگاه پارو زدن هوشمند را در نظر بگیرید. دستگاه قایقرانی NordicTrack RW900 یک انتخاب عالی برای قایقران مبتدی، متوسط و پیشرفته است. دارای یک صفحه نمایش لمسی 22 اینچی است که می‌توانید تمرینات iFit در فضای باز را بازبینی و پخش کنید که این تمرینات در جاهای دیدنی و طبیعت بکر در سراسر جهان، از دریاچه Inniscarra در ایرلند گرفته تا رودخانه Kafue در زامبیا، فیلمبرداری شده‌اند. در طول تمرینات در فضای باز، دستگاه به طور خودکار مقاومت شما را برای سازگاری با شرایط بادی و آبی تنظیم می‌کند، بنابراین شما هم آنچه را که مربی احساس می‌کند را احساس خواهید کرد. مربیان اغلب به مناظر در امتداد مسیر اشاره می‌کنند، بنابراین یکجورایی شما هم در حال تمرین کردن هستید و هم در حال رفتن به تور مسافرتی هستید.

دستگاه قایقرانی Hydrow گران‌تر است، اما یکی از لاکچری‌ترین دستگاه‌های قایقرانی هوشمند است که می‌توانید بخرید و تجهیزات آخرین مدل را با تمرینات پخش زنده ترکیب می‌کند.

در حالی که دستگاه‌‌های قایقرانی می‌توانند برای تازه‌کارها اضطراب‌آور باشند و صندلی‌های دوچرخه‌سواری می‌توانند به معنای واقعی کلمه موجب درد در ناحیه باسن شوند، تردمیل‌ها کاربر پسندتر، در دسترس‌تر و راحت‌تر هستند، زیرا به هر حال پیاده‌روی فعالیتی است که اکثر ما به صورت روزانه انجام می‌دهیم. تردمیل‌های  NordicTrack Commercial 2950اندازه بزرگ و قیمت بسیار زیادی دارند، اما یکی از کارآزموده‌‌ترین تردمیل‌های موجود در بازار هستند، با کتابخانه (‌زیر برنامه‌) تمرینی پخش آنلاین iFit گسترده بوده و توانایی تنظیم خودکار شیب و سرعت شما را دارند. به‌عنوان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر و جمع‌وجور، ما مدل Echelon Stride را توصیه می‌کنیم که به تلفن هوشمند یا تبلت شما متصل می‌شود تا به شما امکان ‌دهد کلاس‌های دویدن و پیاده‌روی را به ‌صورت زنده و عندالمطالبه با تابلوهای امتیازات رقابتی پخش کنید و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید تا شده و جمع می‌شود.

برای عضله‌سازی، یک دستگاه تمرین قدرتی هوشمند را مد نظر خود قرار دهید. دستگاه مورد علاقه ما Tempo Studio است که دارای طراحی سه پایه‌ای با صفحه نمایش لمسی 42 اینچی است که به وسیله آن قادر خوهید بود انواع تمرینات تحت هدایت مربی از جمله کلاس‌های زنده را روی آن پخش کنید. در زیر صفحه نمایش اطاقکی وجود دارد که به طور منظم چهار دسته وزنه را در خود جای می‌دهد، بنابراین در صورت عدم استفاده، از دید خارج می‌شوند. در قسمت پشت، می‌توانید دمبل و هالتر مربوط به دستگاه را آویزان کنید. این دستگاه میزان وزنه‌ای که می‌بایست بلند کنید را ردنگاری می‌کند، تعداد تکرارهای شما را می‌شمرد و درباره فرم شما بازخورد ارائه می‌کند تا به شما برای تمرینات قدرتی ایمن کمک کند. دستگاه هوشمند Tonal یکی دیگر از گزینه‌های عالی در این رده است، که از ترکیبی از الکتریسیته و مغناطیس برای دیجیتالی کردن وزنه‌ها استفاده می‌کند و تا 200 پوند مقاومت را در یک دستگاه دیواری شیک عرضه می‌کند.

فضای کمی در خانه دارید؟ Mirror را امتحان کنید. می‌توان آن را روی دیوار نصب کرد، بنابراین هیچ فضای خاصی را اشغال نمی‌کند و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید شبیه یک آینه معمولی به نظر می‌رسد. طیف گسترده‌ای از کلاس‌های زنده و مبتنی بر تقاضا، از جمله بوکس، کاردیو، پیلاتس، قدرت، کشش، یوگا و غیره را ارائه می‌دهد. بیشتر کلاس‌ها را می‌توان بدون هیچ تجهیزات خاصی انجام داد، اما بعضی از آنها نیاز به وزنه دارند که اگر می‌خواهید شرکت کنید باید آنها را خریداری نمایید.

پارکینگ (گاراژ): یک فضای چند منظوره سازمان یافته و اتوماتیک طراحی کنید

فرقی نمی‌کند که چه پارکینگ خانه شما به‌عنوان انبار، یک کارگاه، محل جشن گرفتن یا مکانی که واقعاً ماشین خود را در آن نگهداری می‌کنید، مورد استفاده قرار گیرد، در هر صورت فناوری‌های زیادی برای هوشمندتر کردن آن وجود دارند.

اگر دربازکن قدیمی شما برای بالا و پایین کردن کامل درب پارکینگ مشکل دارد و انگار که موشک هوا می‌کند، احتمالاً زمان ارتقاء آن فرا رسیده است. در بازکن‌های گاراژی هوشمند با تسمه محرک در مقایسه با مدل‌های پیشین که با چرخش زنجیر، بالا و پایین می‌شدند، کاملاً بی‌صدا هستند. مهمتر از آن این است که آنها به شما اجازه می‌دهند وضعیت در (بسته یا باز بودن، و مدت زمان) را بررسی کنید و آن را از طریق موبایل خود کنترل کنید تا زمانی که در رختخواب آسوده هستید، مجبور نباشید در خارج از خانه با پیژامه خود کشان کشان و با به زحمت حرکت کنید.

درب اتوماتیک پارکینگی مدلGenie SilentMax Connect  با قیمت مناسبش یکی از بی صداترین مدل‌هایی است که به لطف موتور DC و سیستم محرک تسمه با آرماتوربندی تقویت‌کننده فولادی آزمایش کرده‌ایم. درب اتوماتیک پارکینگی به شبکه Wi-Fi خانگی شما متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد با استفاده از تلفن یا تبلت آن را کنترل کنید، کاربرانی را ایجاد کنید و به برنامه‌زمانی آن دسترسی داشته باشید، و قوانین باز و بسته شدن مبتنی بر زمان را تنظیم کنید. از دستورات صوتی الکسای آمازون و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند، اما با سرویسIFTTT کار نمی‌کند و فاقد باتری پشتیبانی است. برای این ویژگی‌ها، باید برای مدلی مانند LiftMaster WLED Belt Drive Wi-Fi Garage Door Opener هزینه بپردازید، دربازکنی که بی‌صدا است و شامل باتری پشتیبانی DC می‌شود تا بتوانید در زمان قطع برق به پارکینگ (و ماشینتان) دسترسی داشته باشید.

مدلLiftMaster WLED Belt Drive و سایر بازکننده‌های درب پارکینگ که با اپلیکیشن MyQ کار می‌کنند، با سرویس تحویل داخل پارکینگ آمازون، موسوم به Key، سازگار هستند، که اگر نگران کسانی هستید که بسته‌هایی را از پشت در منزل دیگران می‌دزدند، می‌تواند خیالتان را از این بابت هم راحت کند. برای تنظیم آن، کافی است به بخش Works With اپلیکیشن MyQ بروید و بخش Key In-Garage Delivery را فعال کنید. این سرویس برای اعضای سرویس اشتراک پولی آمازون پرایم رایگان است. هنگامی که آن را راه‌اندازی کردید، ، فقط گزینه «تحویل کلید» را هنگام خرید از سایت آمازون انتخاب کنید تا بسته‌های شما در پارکینگ‌تان تحویل داده شوند.

آیا پولی ندارید که سراغ یک درب بازکن هوشمند جدید پارکینگ بروید؟ جای نگرانی نیست :مدل MyQ Smart Garage Hub به شما امکان می‌دهد که آنرا به کامپیوتر یا برنامه‌های دیگر با تنظیمات موجود خود اضافه کنید. این مدل با تمام درب بازکن‌های مرسوم پارکینگ که پس از سال 1993 تولید شده‌اند سازگار است.

علاوه بر ماشین آخرین مدل و دوچرخه الکترونیکی با تکنولوژی پیشرفته، احتمالاً پارکینگ جایی است که بسیاری از دستگاه‌های هوشمند خانه خود را در فضای باز آن انبار می‌کنید. یکی از این دستگاه‌ها که از موارد مورد علاقه ما است، کنترلر آبپاش هوشمند Rachio 3، است که می‌تواند به شما کمک کند تا چمن دوست داشتنی حیاط خود را سبز و شاداب نگه دارید و در عین حال در هزینه آب صرفه‌جویی کنید. در عرض چند دقیقه نصب می‌شود و به شما امکان می‌دهد سیستم آبپاش زیر‌زمینی خود را با استفاده از موبایل خود از هر جایی کنترل کنید. همچنین می‌تواند به‌طور خودکار چرخه‌های آبیاری را زمانی که بارندگی قابل توجهی پیش‌بینی می‌شود، برنامه‌ریزی کند، ویژگی برجسته‌ای که در آزمایش‌های ما به خوبی خود را نشان داده است.

حیاط پشتی: امکانات با فناوری پیشرفته برای یک پناهگاه در هوای آزاد

گشت و گذار ما در نهایی‌ترین حد یک خانه هوشمند، بدون بازدید از حیاط خلوت(حیاط پشتی) کامل نمی‌شود. بهترین دستگاه‌های هوشمند خانگی در فضای باز می‌توانند به شما کمک کنند تا حیاط خود را سبز، استخر خود را آبی رنگ و تمیز و ملک و دارایی خود را ایمن نگه دارید. آنها همچنین ایجاد یک محیط گرم و دلپذیر برای دورهمی‌های درون حیاط خلوت را تسهیل می‌کنند.

برای تنظیم حال و هوای باربیکیو پارتی یا استخر پارتی بعدی خود، به یک بلندگوی هوشمند مناسب در فضای باز نیاز دارید که بتواند در برابر پاشیده شدن آب و باران مقاومت کند. ما مدل Sonos Move را دوست داریم که صدای قدرتمندی را با الکسای آمازون و کنترل صوتی گوگل اسیستنت در یک طراحی باتری خور و سازگار با فضای باز ارائه می‌دهد. رتبه‌بندی حفاظتی بین‌المللی IP56 آن به این معنی است که می‌تواند در حد محدودی در معرض گرد و غبار قرارگیرد و همچنین آبی که از هر جهتی پخش می‌شود، را مهار کند، اگرچه نباید در زیر آب قرار گرفته یا غوطه‌ور شود. همچنین برای مقاومت در برابر آفتاب شدید و حتی قطرات باران ساخته شده است. به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر، قابل حمل و مقاوم‌تر، ما مدل شیک Bang & Olufsen Beosound A1 و سازگار با الکسا را توصیه می‌کنیم.

به لطف لامپ‌های هوشمند مناسب در فضای باز، وقتی خورشید غروب می‌کند نیازی نیست که پارتی تمام شود. کیت‌های روشنایی نقطه‌ای فضای باز Philips Hue White and Color Ambiance Lily یکی از گزینه‌های نورپردازی هوشمند مورد علاقه ما برای حیاط خلوت هستند.

این لامپ‌های فضای باز که مخصوصاً برای باغچه‌ها و ایوان‌ها طراحی شده‌اند، به شما این امکان را می‌دهند که حیاط خود را در ۱۶ میلیون رنگ مختلف، غرق در نور کنید و برای هر موقعیتی صحنه‌های نورپردازی متناسب با آن را ایجاد کنید. نصب آنها آسان است، برای مقاومت در برابر محیط طبیعی ساخته شده‌اند و با چندین پلتفرم فرمان صوتی سازگارند و کار می‌کنند. با سرویس IFTTT اپل، حتی می‌توانید آنها را طوری برنامه‌نویسی کنید که رنگ‌ تیم ورزشی مورد علاقه‌تان در هنگام گلزنی آنها تابیده شود.

آیا به دنبال خودکار کردن لامپ‌های رشته‌ای یا یک آبنمای تزئینی هستید؟ یک دوشاخه برق هوشمند مناسب در فضای باز می‌تواند کمک کند. دوشاخه هوشمند Wyze Plug Outdoor مقاوم در برابر باد و باران یکی از کم هزینه‌ترین و پرکاربردترین گزینه‌هایی است که ما آزمایش کرده‌ایم. با دستورات صوتی الکسای آمازون و گوگل اسیستنت کار می‌کند، از IFTTT پشتیبانی می‌کند و حتی به شما می‌گوید که چقدر برق مصرف می‌کنید. همچنین دارای سنسور نور توکار است، بنابراین می‌تواند به طور خودکار لامپ‌های شما را هنگام غروب خورشید روشن کند.

وقتی در مهمانی همه یواش یواش گشنه می‌شوند، وقت آن است که به فکر وسایل کباب و باربیکیوی مورد علاقه خود باشیم. اگر واقعاً می‌خواهید دوستانتان را در باربیکیو پارتی بعدی خود تحت تأثیر قرار دهید، مدل Traeger Timberline 1300 این کار را به خوبی انجام می‌دهد. این باربیکیو دارای قابلیت اتصال Wi-Fi است، بنابراین می‌توانید دمای گریل را تنظیم کنید و غذای خود را هنگام پختن از طریق موبایلتان کنترل کنید. این باربیکیو بزرگ و گران است، اما اگر کباب درست کردن را مهم می‌دانید، دیگه بهتر از این کباب‌پز رو گیر نخواهید آورد. به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر، مدل کوچکتر Traeger Ironwood 650 همچنین به شما امکان می‌دهد مانند یک سرآشپز حرفه‌ای مجموعه تلویزیونی باربیکیو پیت مسترز ((BBQ Pitmasters کباب درست کنید، بریان کنید و دودی کنید.

اگر پول یک کباب‌پز هوشمند را ندارید، دماسنج هوشمند متصل به اینترنت Weber iGrill Mini به شما این امکان را می‌دهد که دمای غذای خود را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید، بنابراین به جای اینکه تمام مدت بالاسر کباب‌پز بایستید، می‌توانید وقت خود را با دوستان و خانواده سپری کنید.

در نهایت، برای زیباترین و بهترین نگهدارنده چمن در ساختمان، یک ربات چمن‌زنی نیز در نظر بگیرید. مدل Husqvarna Automower 315X به دلیل عملکرد عالی در کوتاه کردن و حاشیه‌گذاری‌ چمن‌ها، گزینه‌های برنامه‌نویسی کاربر‌پسند و عملکرد بی‌صدایش متمایز از بقیه ماشین‌های چمن زنی است. این دستگاه با یک اپلیکیشن خوش ساخت تلفن همراه کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد از موبایل خود برای راه‌اندازی و توقف ماشین چمن‌زنی استفاده کنید، جلو رفتن آن را نظارت کنید، برنامه زمانی ایجاد کنید و ببینید کجای نقشه ملک شما بوده است.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *