بهترین سشوارهای دیواری

radzad

radzad

آیا به دنبال یک سشوار دیواری عالی هستید؟ امروزه با وجود سبک‌ها و انواع بسیار زیاد سشوار، انتخاب مناسب‌ترین گزینه که متناسب با نیاز شما باشد، کمی دشوار است. قبل از هر تصمیمی، باید مکان و فضایی که در اختیار دارید را در نظر بگیرید.

اگر یک آپارتمان یا خانه‌ای کوچک در حومه‌ی شهر دارید، ممکن است نتوانید یک سشوار حرفه‌ای تهیه کنید، اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که هنوز هم می‌توانند شما را از روزهای سرد زمستانی عبور دهند (یعنی مشکلات شما را حل کنند) و نتایج عالی به ارمغان بیاورند.

به طور کلی سشوارهای دیواری از دو قطعه تشکیل شده‌اند: یک سشوار دستی همراه با یک سیم و یک پایه‌ی سشوار که به دیوار متصل می‌شود. سشوار روی دیوار وصل می‌شود و پس از آن افراد می‌توانند به راحتی سشوار را روی درب آن آویزان کنند. از این نوع سشوارها در سونا یا حمام نیز استفاده می‌شود. برخی از مدل‌ها همچنین دارای قاب‌های جانبی یا جلویی (برای نگه داشتن سشوار) هستند که بسته به مدل آن می‌توانند کشویی باشند یا از بالا برداشته شوند (برخی از سشوارهای دیواری به صورت کشویی در محل خود جا می‌خورند و برخی از بالا روی نگه‌دارنده‌ی خود قرار می‌گیرند). برخی از سشوارهای دیواری حتی توسط یک موتور داخلی کنترل می‌شوند و حتی برخی از مدل‌ها‌ دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند، که در بازار موجود است.

انتخاب بهترین سشوار دیواری

سشوارهای دیواری با توجه به توانشان طبقه‌بندی می‌شوند. توان سشوار نشان‌دهنده‌ی میزان گرمای تولید شده توسط آن است. بر اساس یک قاعده‌ی کلی، هر چه توان (وات) بزرگ‌تر باشد، سشوار می‌تواند باد گرم‌تری ایجاد کند. از طرف دیگر، هر چه توان (وات) کم‌تر باشد، باد سشوار سردتر است. استفاده از یک تکه کاغذ برای محاسبه‌ی میانگین دمای سشوار به شما کمک می‌کند بفهمید کدام نوع برای خانه‌ی شما بهتر است.

فضا

هنگام خرید یک سشوار دیواری خوب به یاد داشته باشید که باید فضای موجود را نیز در نظر بگیرید. اگر فضای زیادی ندارید، احتمالاً باید سشواری با توان (وات) بیشتر تهیه کنید. اما اگر فضای زیاد و همچنین موهای بلندی دارید، باید به دنبال مدلی با توان کم‌تر باشید. اگر قادر نیستید زیاد هزینه کنید خرید سشواری با توان کم باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌شود.

چراغ شب

اگر بهترین سشوار دیواری را می‌خواهید، باید مطمئن شوید که تمام ویژگی‌های مورد انتظار شما را دارد. به عنوان مثال، این روزها برخی از مدل‌های موجود در بازار دارای چراغ مخصوص شب هستند که اگر اغلب در طول روز بدون نور طبیعی سر می‌کنید، این ویژگی برای شما بسیار مفید خواهد بود. برخی از مدل‌ها دارای تنظیم زمان تاخیر هستند که اجازه می‌دهد هنگام مسواک زدن یا شانه‌ کردن مو، هوای اطراف خشک شود. این موضوع می‌تواند باعث صرفه جویی زیادی در زمان شود!

چراغ شب LED

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که یک سشوار دیواری خوب باید داشته باشد، چراغ شب LED مادون قرمز است. در این حالت از یک نور شب LED مادون قرمز برای گرم کردن موهای خود در حالی که روی توری‌های خنک کننده قرار دارد استفاده می‌کنید. نور مادون قرمز یک جایگزین بسیار امن‌ به جای نور مستقیم و گرم خورشید است. مزیت دیگر این است که استفاده از چراغ شب LED به این معنی است که شما مجبور نیستید به اندازه‌ی یک سشوار معمولی از گرما استفاده کنید. در این حالت نتایج بسیار بهتر خواهند بود.

تنظیمات سرعت

برخی از مدل‌های جدیدتر سشوارهای دیواری دارای دو سرعت قابل تنظیم هستند که یک ویژگی خوب است چرا که به شما امکان می‌دهد در صورت لزوم زمان خشک شدن را کوتاه‌تر کنید. اگر موهای خیلی خشکی دارید، این قابلیت واقعا می‌تواند برای شما مفید باشد. این ویژگی همچنین برای افرادی که به ندرت نیاز به باد گرم سشوار دارند نیز کارآمد است. می‌توانید با تکان دادن آهسته دستگاه با دست، سرعت آن را تنظیم کنید. در این حالت می توانید اجازه دهید هوا به طور طبیعی و سریع موهای شما را خشک کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی مدل‌های جدید سشوار دیواری، طراحی فشرده آن است. این نوع از سشوارها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند که باعث می‌شود آن‌ها برای آپارتمان‌ها که گاها فضای کمی دارند، عالی باشند. آ‌ن‌ها همچنین در فضاهای کوچک مانند انبار و اتاق خواب کاملاً مناسب هستند. از آنجایی که بسیار فشرده هستند، تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان است و برای تمیز کردنشان نیازی به استفاده از نازل اسپری برقی نیست!

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده، قابلیت بی‌سیم بودن برخی از سشوارها است. اکثر کاربران بی‌سیم بودن را بسیار مهم می‌دانند زیرا بسیاری از آن‌ها عادت دارند شارژر خود را گم یا فراموش کنند.

جمع بندی

با استفاده از سشوار بی‌سیم، کاربران می‌توانند به سادگی موهای خود را خشک کنند، دستگاه را روشن کنند و نگران از دست دادن چیزی نباشند. همچنین، لازم نیست هنگام خشک کردن موهای خود نگران کمبود فضا باشند که دائما یادآور این است که آن‌ها باید موهای خود را خشک کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *