مزایای استفاده از سشوارهای هتلی

radzad

radzad

وجود سشوارهای هتلی در مهمان‌خانه‌ها، مراکز ورزشی و تفریحی بسیار مفید است و باعث می‌شود سشوار به صورت مجزا و آسان در اختیار مشتریان زن و مرد قرار گیرد، آن‌ها می‌توانند روی دیوار نصب شده و یا داخل کشو قرار بگیرند. ما طیف گسترده‌ای از سشوارهای هتلی را در اندازه، رنگ و شکل‌های مختلف ارائه می‌کنیم که به شما این امکان را می‌دهد که مدل مناسب خود را پیدا کنید! بسته به جایی که می‌خواهید سشوار را در آن قرار دهید، راندماکس سشوارهای مناسبی برای هر مرکز تفریحی و ورزشی ارائه می‌دهد. این مرکزها ممکن است جاهای مرطوب مانند استخر و یا هتل های لوکس باشند. در هر صورت، با انتخاب محصولات مدرن می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در کسب‌وکارتان بهترین سشوارهای موجود را به کار می‌گیرید و در نتیجه مشتریان شما راضی تر خواهند بود.

سشوار برای سالن‌های ورزشی و مراکز تفریحی

سشوارها اغلب هنگام خروج از مراکز تفریحی برای خشک کردن موها پس از شنا یا دوش گرفتن مورد نیاز هستند. به خصوص در ماه‌های سردتر که بیرون رفتن با موهای خیس بسیار ناخوشایند است و در واقع می‌تواند باعث سرماخوردگی و آنفولانزا شود! برای این‌ که مشتریان یا کارمندان شما از این مشکل رهایی یابند، باید سشواری مناسب در این مکان‌ها تعبیه شود، به ویژه در مراکز ورزشی که در آن‌ها به طور مرتب از استخر و سونا استفاده می‌شود و مشتریان در معرض آب قرار دارند. این مسئله می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌ها یک معضل باشد و باعث بروز مشکلاتی شود که البته قابل اجتناب است. خوشبختانه شرکت راندماکس می‌تواند مدلهای ایمن، شیک و مقرون به صرفه ارائه دهد که نه تنها موها را خشک می‌کند، بلکه مشتریان شما را در شرایطی ایمن قرار می‌دهد!

سشوار های هتلی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

گستردگی سشوارهای ما کمک‌تان می‌کند بتوانید مدل مناسب برای کسب و کارتان را پیدا کنید. ویژگی‌های خاصی وجود دارد که باعث می‌شود یک سشوار برای استفاده در یک مرکز ورزشی و تفریحی مناسب باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید کنترل دقیقی بر هزینه‌های خود داشته باشید و در عین حال مطمئن شوید که سشوار برای مدت طولانی تنها توسط یک فرد استفاده نمی‌شود، می‌توانید از سشوار سکه‌ای استفاده کنید که گزینه‌ای عالی خواهد بود! مدل‌های ما در سرعت های متفاوتی کار می کنند. همچنین در این حالت از سوءقصد نیز جلوگیری می‌شود، زیرا این سشوارها محکم به دیوار متصل می‌شوند.

با توجه به اینکه سالن‌های ورزشی و مراکز تفریحی مکان‌های بسیار شلوغی هستند، سشوار شما باید بسیار بادوام باشد. به همین دلیل است که ما در راندماکس سشوارهایی با کیفیت عالی هم از جنس پلاستیک و هم از جنس فولادضدزنگ ارائه می‌دهیم. هر دو جنس مقاوم هستند و به راحتی تمیز می‌شوند، اما نکات مهمی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. اگر قرار است سشوار شما در نزدیکی آب (شیر آب، سینک یا دوش) نصب شود، به دلیل احتمال زنگ زدن سشوار، از سشوارهایی از جنس فولادضدزنگ استفاده نکنید. در عوض، یک مدل پلاستیکی را انتخاب کنید که در اثر رطوبت موجود در هوا آسیب نمی‌بیند.

یکی دیگر از مواردی که ما درباره‌ی سشوارهای دیواری در اماکن ورزشی توصیه می‌کنیم، اتصال سیم لوله‌ای (خرطومی) به جای سیم‌پیچ است چرا که مانند سیم دچار پارگی نمی‌شود. به علاوه پارگی سیم اگر در جایی که آب وجود دارد اتفاق بیفتد، بسیار خطرناک است. همچنین وجود سیم لوله‌ای باعث می‌شود که سشوار به راحتی تمیز شود و همچنین از پارگی‌ای که ممکن است روی یک سیم نازک اتفاق بیفتد جلوگیری می‌شود.

سشوارهای دیواری برای مشتریان باشگاه‌های ورزشی و مراکز تفریحی بسیار مناسب است، زیرا در حالی که به آینه نگاه می‌کنند به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. مدل‌های دیواری نیز مجزا هستند و به راحتی روی هر دیواری نصب می‌شوند و مکانی منظم برای کاربران فراهم می‌کنند تا در صورت نیاز سشوار را بیرون بیاورند و سپس آن را به نگهدارنده‌ی روی دیوار برگردانند. سشوار دیواری همچنین آسایش خاطر نیز فراهم می‌آورد زیرا احتمال وقوع خرابکاری و دزدی در صورتی که به طور ایمن روی دیوار نصب شود، بسیار کم است.

سشوار برای هتل‌ها و سایر انواع مهمان‌خانه‌ها

هتل ها و استخرها کسب و کارهایی هستند که با جلب رضایت مشتریان خود رونق می‌گیرند. قرار دادن سشوار در اتاق‌هایتان به افرادی که در مکان شما اقامت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به حمل سشوار شخصی و اشغال کردن فضای چمدان، آسایش خوبی در محل شما داشته باشند! با این حال هر سشواری برای هتل ها مناسب نیست در حقیقت شما به بهترین‌ها نیاز دارید تا با اتاق‌های شیک و راحت شما هماهنگ باشد! به همین دلیل است که ما سشوارهای لوکس و پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهیم که نه تنها عالی به نظر می‌رسند، بلکه عملکرد شگفت‌انگیزی نیز دارند.

سشوار مورد استفاده در هتل‌ها و اتاق‌های اجاره ای چه ویژگی‌های باید داشته باشند؟

یکی از مفیدترین ویژگی‌ های برخی از سشوارهای هتلی، این است که می‌توان آن‌ها را داخل کشور قرار داد. این ویژگی برای هر اتاقی که در اختیار عموم قرار دارد، عالی است، زیرا در غیر این صورت اتاق ممکن است نامرتب باقی بماند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که احساس تجملاتی بودن را در هر اتاقی ایجاد کنید! سشوارهایی که می‌توانند در کشو قرار گیرند برای اتاق‌هایی که دارای کشویی در نزدیکی آینه هستند نیز مناسب هستند (که اکثر اتاق‌های هتل ها این‌طور هستند) و آن را به بهترین جا برای نگه‌داری سشوار برای مهمانان شما تبدیل می‌کند.

هتل‌ها جایی هستند که مهمانان تعطیلات خود را در آن می‌گذرانند، آن‌ها مشتاقانه منتظر دیدن اتاق شما هستند و هر قدر بتوانید احساس تجملاتی بودن ارائه دهید باعث می‌شود که مشتریان شما بهترین تجربه ممکن را داشته باشند! به همین دلیل است که سشوارهای ما عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند و همچنین شبیه یک محصول مخصوص و ویژه به نظر می‌رسند. اغلب برند ها دارای گارانتی هستند، به این معنی که می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید و در صورتی که نیازهای شما را برآورده نکرد، اجازه دارید آن را برگردانید. این مدل‌ها به‌دلیل دارا بودن سرعت بالا و داشتن تنظیمات حرارتی، باعث می‌شوند مشتریان شما در حین خشک کردن موهایشان، تجربه‌ای عالی داشته باشند.

برخلاف سالن‌های ورزشی و مراکز تفریحی، سشوارهای سکه‌ای برای اتاق‌های هتل‌ها یا اتاق‌های اجاره ای نامناسب به نظر می‌رسند. بنابراین ما نوع دکمه‌ای را نیز پیشنهاد می‌کنیم که به مهمانان شما اجازه می‌دهد از سشوار خود همانطور که در خانه استفاده می‌کنند، استفاده کنند و در نتیجه بهترین تجربه ممکن را داشته باشند!

سشوارهایی وجود دارند که می‌توانند در دست‌شویی خصوصی نصب شوند و ویژگی اصلاح صورت نیز برای مشتریان مرد دارند که باعث می‌شود یک سشوار و یک گجت اصلاح به سادگی در نزدیکی آینه وجود داشته و در دسترس باشد و به مهمانان شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی از این امکانات استفاده کنند، بدون اینکه نگران باز کردن گره‌ها‌ی سیم‌ یا کشیدن سیم‌ها به موقعیتی باشند که بتوانند به راحتی خود را ببینند.

سشوارهای بدن و مو

سشوارهای مو و بدن ما برای خانه‌ی سالمندان و هتل‌های سطح بالا که می‌خواهند برای مهمانان خود تجملات بیشتری فراهم کنند عالی هستند! با خرید یکی از سشوارهای بدن و مو از شر وجود حوله‌های خیس و کثیف (و شستن آن‌ها!) خلاص شوید. استفاده از آن آسان است و به کاربران معلول و سال‌خورده این امکان را می‌دهد که تا حد امکان خودشان بتوانند بدن خود را خشک کنند و همچنین این نوع سشوارها نتایجی عالی به همراه دارند. آن‌ها به راحتی بر روی هر دیواری نصب می‌شوند و برای مهمانانی که در اتاق‌های شما  ساکن هستند و ممکن است بخواهند خود را بدون حوله خشک کنند مناسب هستند و به مشتریان تجربه‌ای خاص در طول اقامتشان ارائه می‌دهند.

شغل شما هرچه باشد، ما سشوار مناسب شما را داریم. سشوارهای متنوع ما را در اینجا بررسی کنید و گزینه‌های مختلفی که می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید را پیدا کنید. سشوار ممکن است برای بسیاری افراد یک کالای لوکس و گران باشد، اما وجود آن در محل کسب و کار شما به مشتریان اجازه می‌دهد که در طول اقامت خود در هتل یا بعد از یک تمرین ورزشی طولانی احساس کنند که در خانه‌ی خود هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *