چگونه می‌توانم یک آینه هوشمند را به دیوار نصب کنم؟

radzad

radzad

آینه هوشمند، سنگین‌تر و ظریف‌تر از آینه‌های استاندارد است. مانیتور و سایر تجهیزات الکترونیکی، که باید با ایمنی بالا روی دیوار نصب شوند، بار مازادی به وزن آینه اضافه می‌کنند.

مطمئنا دوست ندارید پس از زمان و انرژی که صرف ساخت یا خرید آینه هوشمند خود کرده‌اید، زمین‌خوردنش را ببینید.

نحوه نصب آینه بر روی دیوار، به اندازه‌ی آینه، قاب داشتن یا نداشتن آن و نوع دیواری که برای قرارگیری آینه آن را انتخاب می‌کنید، بستگی دارد.

در اکثر موارد، برای نصب آینه هوشمند روی دیوار، از قلاب، براکت یا وسیله‌ای به نام گیره فرانسوی استفاده می‌شود.

بیایید به مرور چند مثال از آینه‌های هوشمند نصب‌شده بپردازیم تا بتوانید را‌ه‌حل مناسبی برای آینه هوشمند خود پیدا کنید.

آینه های هوشمند راندماکس:

نصب یک آینه هوشمند کوچک

 

 

نصب آینه‌های هوشمند کوچک‌تر ساده‌تر از بقیه آینه‌ها است، چراکه از وزن زیادی برخوردار نیستند و برای ساکن‌ماندن، به تکیه‌گاه خاصی احتیاج ندارند. یک آینه هوشمند قاب‌دار، سطح زیادی برای چسباندن یک گیره یا چندین قلاب، دارد.

پس از این که آینه هوشمند خود را ساختید و آماده‌ی آویزان‌کردن آن به دیوار بودید، آن را وزن کنید. قلاب‌ها دارای محدودیت وزنی هستند. از این رو بهتر است از این که قلاب‌هایی که خریداری می‌کنید به‌راحتی وزن آینه هوشمند شما را تحمل می‌کنند، اطمینان حاصل کنید.

به‌عنوان مثال، اگر آینه شما واقعاً سبک است، ممکن است بتوانید از نوارهایی معروف به Command Strips؛ که در تصویر زیر نمایش داده شده است استفاده کنید. اما ممکن است آینه شما سنگین‌تر از نوارهایی که استفاده کرده‌اید، باشد.

زمانی که از وزن نهایی آینه هوشمند خود آگاه باشید، می‌توانید مجموعه مناسبی از قلاب‌ها یا پایه‌های دیواری مناسب آن را پیدا کنید. یک ستون مناسب برای آویختن آینه هوشمندتان پیدا کنید تا از امن‌بودن آن، اطمینان حاصل شود.

نصب یک آینه هوشمند با ابعاد متوسط روی دیوار

همان‌طور که با افزایش اندازه آینه هوشمند شما، استفاده از قلاب‌های ساده و معمولی که برای قاب عکس‌ها استفاده می‌شود، خطرناک‌تر است. قرارگیری امن یک آینه هوشمند با ابعاد متوسط، به موقعیت مکانی ستون‌های دیوار شما بستگی دارد.

بهترین حالت این است که در ارتفاعی که می‌خواهید آینه خود را نصب کنید، دو ستون عمودی یا یک ستون افقی وجود داشته باشد.

هنگامی که ستون موردنظر را انتخاب کردید، حداقل دو نقطه را هدف قرار دهید تا قلاب‌های آویز را با استفاده از آن‌ها به دیوار وصل کنید. شاید آینه هوشمند شما با استفاده از یک قلاب نیز به‌طور ایمن نصب شود، اما استفاده از دو قلاب باعث پراکنده‌شدن وزن آینه شده و خطرات احتمالی را کاهش می‌دهد.

نصب یک آینه هوشمند بزرگ روی دیوار

 

هنگامی که آینه هوشمند شما از یک اندازه خاصی بیشتر شد، دیگر تکیه‌کردن به قلاب‌ها یا براکت‌های کوچک، کافی نیست. برخی از آینه هوشمند بزرگ به‌خاطر ورقه شیشه‌ای بزرگشان، وزن بسیار بالایی دارند.

حتی اگر در عکس بالا مشخص نباشد، بدیهی است که یک آینه بزرگ و عظیم‌الجثه، وزن شدیدا زیادی دارد.

برای من این مسئله واقعاً مهم بود که هر چیزی که به دیوار نصب می‌کنم، یک عمر ماندگار باشد.

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای نصب یک آینه هوشمند بزرگ به دیوار، استفاده از یک گیره فرانسوی (French Cleat) است. از گیره‌های فرانسوی اغلب در کابینت‌ها و آینه‌های دیواری استفاده می‌شود، بنابراین روشی عالی برای آویزان‌کردن یک آینه هوشمند به‌شمار می‌روند.

گیره‌های فرانسوی از جاذبه به نفع خود استفاده می‌کنند. آینه بالای قلابی قرار می‌گیرد که روی دیوار نصب شده است. این باعث می‌شود که امنیت وزن آینه تامین گردد.

یکی از مزایای استفاده از گیره‌های فرانسوی این است که کاری می‌کنند قلاب، تقریباً در هر قسمت دلخواهی از آینه قرار بگیرد و چندین نقطه را در اختیار شما قرار می‌دهند که آن را به دیوار بچسبانید.

در نمودار زیر می‌بینید که زاویه قلاب باعث می‌شود تکیه‌گاه آینه به دیوار فشار وارد کند.

در سراسر این وب‌سایت، نمونه‌های بیشتری از آینه‌های هوشمند مختلف و نحوه نصب آن‌ها بر روی دیوارها را مشاهده خواهید کرد. هم‌چنین تصاویری از آینه‌های هوشمند فاقد قاب بزرگی که من ساخته‌ام و نحوه نصب آن‌ها به دیوار حمام را خواهید دید.

این، یک نمای نزدیک از گیره فرانسوی ساده‌ای است که من برای نصب آینه هوشمند بزرگ خود به دیوار، استفاده کردم:

قبل از اتمام برنامه‌ریزی‌های خود برای ساخت یا خرید آینه هوشمند خانه‌تان، تا جایی که می‌توانید اطلاعات این سایت را مطالعه کنید. با این کار ممکن است با ایده‌هایی مواجه شوید که فرآیند خرید یا ساخت آینه هوشمند موردنظرتان را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *