برترین شیرهای آشپزخانه از نظر استایل و تکنولوژی

radzad

radzad

هیچ‌کس تا به حال به شیرهای آشپزخانه به عنوان بخشی مهم از این بخش از خانه نگاه نکرده است. به نظر میرسد این شیرها فقط هستند که باشند!

این موضوع کمی ناراحت‌کننده است؛ با در نظر گرفتن این که شیرهای آشپزخانه (و توانایی گرفتن آب سرد و گرم تنها با یک ضربه) بخشی بسیار مهم از آشپزخانه و چیزی است که قسمت قابل‌توجهی از مردم جهان بدون آن نمیتوانند زندگی کنند. به همین خاطر زمان آن رسیده که این شیرهای متواضع به اعتبار و شهرتی که برای سال‌ها کار سخت خود لایقش هستند برسند.

به شیرهای محبوب آشپزخانه‌ی ۲۰۲۱ نگاهی داشته باشید:

عملکرد خودکار

اگر فکرش را نمی‌کردید که شیرهای آشپزخانه فناوری‌های شگفت‌انگیز محسوب می‌شوند، استفاده از یک شیر بدون نیاز به تماس دست قطعاً نظر شما را تغییر خواهد داد. این شیرها که تنها با یک تماس دست باز و بسته می‌شوند برای خانواده‌های جوانی مناسب هستند که کودکان آن‌ها ممکن است نتوانند دست خود را به شیر برسانند. آشپزها هم عاشق این نوع از شیرها هستند چرا که می‌توانند بدون استفاده از دست‌های آغشته به مواد از آن‌ها استفاده کنند. شیرهای خودکار همچنین برای افراد دارای نقص جسمانی و دوستداران محیط‌زیست نیز گزینه‌ی خوبی به شمار می‌روند. کنترل خودکار به این معنی است که افراد به مقدار کمتری آب را در میان انجام کارهای کوتاه باز می‌گذارند.

مدل های تجاری

نیاز افراد عاشق غذا به آشپزخانه‌هایی با ابزار تجاری پر زرق‌وبرق و مد روز به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت. تخته‌ی قصابی با کیفیت، برش دهنده‌های حرفه القایی و جدیدترین فناوری در شیرآلات تنها بخشی از این نیازها هستند. در سال ۲۰۲۱، علاقه به شیرهای آشپزخانه‌ی تجاری نیز درحال افزایش است. در ساده‌ترین حالت، شیرهای آشپزخانه‌های تجاری باید از جنس فولاد ضدزنگ با قوسی بلند، دسته‌ی تکی و یک سر قابل جداسازی باشد. افراد واقعاً حرفه‌ای به این خاطر از این نوع شیرها استفاده می‌کنند که طراحی ساده‌ای دارند، به آسانی قابل استفاده هستند و برای پر کردن ظروف بزرگ مناسب هستند. برای طرح‌های همگام با مد روز، به دنبال مدلی با روکشی جلا دار باشید. شیرهای آشپزخانه‌ی تجاری مقاومت بالایی دارند و مدت‌زمان زیادی را در آشپزخانه‌ی شما خواهند بود.

مدلهای سنتی

جذابیت سینک‌های قدیمی با سبک سینک‌های خانه‌های روستایی بدون یک شیر مناسب که آن‌ها را همراهی کند هیچ اثری نخواهد داشت. در نتیجه با افزایش تقاضا برای سینک‌های دارای ظاهری روستایی، تقاضا برای شیرهای دیواری نیز بیشتر شده است. این شیرها با دو دسته‌ی جداگانه برای آب سرد و گرم، سرشیری ظریف و داشتن نسخه‌های سبزرنگ برنجی و نقره‌ای، حالتی بسیار ویکتوریایی به خود می‌گیرند. برای افزودن کمی مدرنیته به دنبال یک شیر روگازی جداگانه باشید.

برنجی

دهه‌ی ۸۰ بازگشته است! تقریباً. مدل‌های برنجی تمام هیجان آشپزخانه را تشکیل می‌دهند و برای سال‌های سال در میان محبوب‌ترین مدل‌های آشپزخانه بوده‌اند. این جنس یکی از آن پلاستیک های طلایی نیست که در آشپزخانه‌ی پدر و مادرمان پیدا می‌شد. شیرهای آشپزخانه‌ی برنجی با روکش اطلسی دکورهای روشن را گرم و طراحی سنتی آن را به‌روز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *