برای ترویج سلامتی، از دستگاه مایع ریز اتوماتیک استفاده کنید

radzad

radzad

همه ما می دانیم که شستن دست یک عامل کلیدی برای سلامت عمومی و شخصی است. بیمارستان ها، کلینیک ها و دیگر مراکز پزشکی از بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگانی شامل می شوند که میزانی از میکروب ها و آلودگی معمولا روی دست شان وجود دارد.دفاتر، ساختمان های اداری، فضاهای خدمات غذایی و دیگر محیط های کار از مشتریان و کارکنان با دستانی تمیز بیشتر سودمند می شوند. شستن منظم دست به مبارزه با گسترش ویروس ها و باکتری هایی که می توانند باعث بیماری شوند پرداخته و بهره وری محل کار را افزایش می دهند. همچنین روحیه جمعی را هم تحت تأثیر قرار می دهند.

ارتقاء به دستگاه مایع ریز اتوماتیک

ثابت شده است که شستشوی منظم دست در کاهش شیوع میکروب ها موثر است. مرکز پزشکی یا محل کار شما می تواند با ارتقا به دستگاه مایع ریز اتوماتیک، گام دیگری را در افزایش بهداشت بردارد. مایع ریز های دستی به همراه صابون می توانند به مکان هایی برای جمع شدن باکتری ها، ویروس ها و سایر میکروب ها تبدیل شده و بهداشت عمومی را به خطر بیندازند.

دستگاه مایع ریز اتوماتیک با آلودگی و میکروب هایی که افراد روی دست خود دارند تماس پیدا نمی کنند و این امر به جلوگیری از انتشار آلودگی ها در محیط های کاری کمک می کند. وقتی کسی دستهای خود را مقابل سنسور قرار می دهد، این دستگاه ها فعال می شوند. در ادامه مقدار معینی صابون مایع به طور اتوماتیک بر روی دست کاربر ریخته می شود.

  • دستگاه های مایع ریز اتوماتیک برای فعال شدن لمس نمی شوند. این فناوری بدون نیاز به لمس، میزان میکروب ها، باکتری ها و ویروس هایی را که افراد با آنها در تماسند را کاهش می دهد.
  • مایع ریز های دستی و جا صابونی می توانند به مکانی برای جمع شدن آلودگی ها و میکروب های آخرین شخصی که آنها را به کار می برد تبدیل شوند و آنها را به کاربر بعدی منتقل کنند.
  • دستگاه های مایع ریز اتوماتیک توسط حسگرهایی اداره می شوند که حضور یک کاربر را تشخیص می دهند. هیچ فرصتی برای انتقال میکروب ها بین افراد وجود ندارد.
  • دستگاه های مایع ریز اتوماتیک خود را با یک دستگاه دستمال توالت اتوماتیک تکمیل کنید. سیستمی کاملاً لمسی که افراد را در محل کار، ایمن و سالم نگه می دارد.
  • میزان صابون مورد استفاده خود را با دستگاه صابون ریز اتوماتیک کنترل کنید. افراد در هنگام استفاده از مایع ریز های دستی می تواندد مقداری بیش از حد مورد نیاز استفاده کنند یا دکمه آن را چندین بار فشار دهند تا صابون مایع بیشتری خارج شود. دستگاه مایع ریز اتوماتیک مقداری اندازه گیری شده را در اختیار کاربر قرار می دهد. این موضوع باعث می شود با کاهش ریختن مایع، محیط تمیزتر شده و در مصرف مایع هم صرفه جویی شود.

دستگاه های مایع ریز اتوماتیک راندماکس

راندماکس ارائه کننده مایع ریزهای اتوماتیکی است که دست ها را تمیز و محل کار را سالم نگه می دارد. مایع ریزهای اتوماتیک راندماکس برای سرویس های بهداشتی در مراکز درمانی، مطب ها، رستوران ها، کافه تریا ها، مدارس و اماکن ورزشی مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *