آینه هوشمند در کجا باید نصب شود؟

radzad

radzad

شما می‌توانید یک آینه هوشمند را در هر جایی از خانه که دوست دارید، نصب کنید. بسیاری از مردم آینه‌های هوشمند را در حمام، آشپزخانه، اتاق نشیمن یا حتی در راهروهایشان قرار می‌دهند.

محل قرارگیری آینه هوشمند شما نقش مهمی در محتوای تحت نمایش و نحوه‌ی استفاده از آن را دارد.

برای این که مطمئن شوید مکان مناسبی را برای آینه هوشمند خود انتخاب کرده‌اید، چند نمونه‌ی مختلف از مکان‌هایی که می‌توانید آینه هوشمند خود را داخلشان نصب کنید، مرور می‌کنیم.

هر مثال به شما ایده‌ای کلی از این موضوع می‌دهد که استفاده از آینه هوشمند در آن مکان چگونه خواهد بود و آیا در نهایت برای شما مناسب خواهد بود یا نه.

استفاده از آینه هوشمند در سرویس بهداشتی و حمام

رایج‌ترین مکان برای نصب آینه‌های هوشمند، داخل سرویس بهداشتی است. سرویس بهداشتی خانه مکانی عالی برای قرارگیری یک آینه هوشمند است زیرا به‌طور منظم در دید و دسترس شما خواهد بود.

من یک آینه هوشمند بزرگ برای سرویس حمام و دستشویی خود ساخته‌ام و از موقعیت مکانی آن بسیار راضی‌ام.

شما نیز احتمالاً به‌عنوان بخشی از برنامه روزانه یا شبانه خود مدت زمانی را در مقابل آینه حمام خود سپری می‌کنید.

مزیت بزرگ جایگزینی آینه سرویس بهداشتی با آینه هوشمند این است که باعث می‌شود این آینه، روی برنامه صبحگاهی شما تأثیر بگذارد.

فرض کنید به‌راحتی به گزارش ترافیک، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، برنامه روزانه خود و عناوین خبری مختلف را هنگام مسواک زدن بررسی کنید.

این که همه‌ی اطلاعات ذکرشده حین انجام روال عادی صبحگاهی در اختیارتان قرار بگیرد، راهکاری عالی در راستای آماده‌شدن برای روزتان است.

اگر می‌خواهید یک آینه هوشمند در سرویس حمام خود نصب کنید، اندازه آینه کنونی خود و این‌که آیا می‌خواهید یک آینه‌ی هم‌اندازه، بزرگ‌تر یا کوچک‌تر بسازید را در نظر داشته باشید.

آینه های هوشمند راندماکس:

استفاده از آینه هوشمند در آشپرخانه

داشتن یک آینه هوشمند در بخشی از خانه که زمان زیادی را در آن می‌گذرانید، منطقی به‌نظر می‌رسد. بدیهی است هرچه بیشتر آینه هوشمند خود را ببینید، استفاده‌ی بیشتری نیز از آن خواهید داشت.

آشپزخانه نیز زمانی‌که به‌درستی قرار گرفته باشد، می‌تواند مکانی عالی برای یک آینه هوشمند به شمار برود.

نوع محتوایی که روی یک آینه هوشمند در آشپزخانه خود دارید با آنچه در آینه هوشمند داخل سرویس حمام از آن استفاده می‌کنید، متفاوت است.

به‌عنوان مثال، می‌توانید از آینه هوشمند خود برای نمایش لیست خریدتان استفاده کنید. سپس، اگر متوجه شدید که چیزی در یخچال شما کم شده و به آن نیاز است، می‌توانید خیلی راحت نگاهی به آینه هوشمندتان بیندازید تا بررسی کنید که آیا در لیست خرید شما وجود دارد یا خیر.

اگر نه، می‌توانید آن را با استفاده از هر دستگاه بلندگوی هوشمند مانند Alexa یا Google Home، به فهرست خریدتان اضافه کنید.

اگر هم دستورات صوتی را به آینه هوشمند خود اضافه کنید، می‌توانید به‌راحتی به آینه خود بگویید که چه مواردی را به لیست خرید شما اضافه کند.

مزیت بزرگ داشتن آینه هوشمند در آشپزخانه شما این است که بسیار کاربردی خواهد بود و استفاده‌های زیادی از آن می‌شود. برخلاف آینه‌های سرویس حمام، که اغلب بسیار بزرگ هستند، می‌توانید یک آینه هوشمند بسیار کوچک‌تر را برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید.

یک آینه هوشمند کوچک روی دیوار آشپزخانه شما، راهکاری عالی برای دادن کیفیتی فوق مدرن به خانه شما به حساب می‌آید.

استفاده از آینه هوشمند در اتاق نشیمن

وجود آینه در اتاق نشیمن خیلی رایج نیست، اما یک آینه هوشمند می‌تواند یک ویژگی شیک درون خانه شما محسوب شود. می‌توانید آینه هوشمند موردنظرتان را در هر ابعادی که دوست دارید، انتخاب کنید.

به‌عنوان مثال، ممکن است یک آینه کوچک روی دیوار مدنظر داشته باشید که اطلاعاتی مانند آب و هوا، آخرین فیلم‌های منتشر شده، برنامه تقویم فردا و… را نشان می‌دهد. از آنجایی که درون اتاق نشیمن شما به‌صورت منظم رفت و آمد رخ می‌دهد، می‌تواند مکان بسیار خوبی برای راه‌اندازی آینه هوشمند باشد.

اگر در آینه هوشمند خود از دستیارهای صوتی مانند Alexa یا Google Home Assistant استفاده کنید، متوجه کاربرد بالای آن در اتاق نشیمن خواهید شد.

نکات مهم در انتخاب مکان قرارگیری آینه هوشمند

مثال‌های بالا باید به شما ایده‌ی کاملی از این که می‌خواهید آینه هوشمند خود را در کجای خانه نصب کنید، داده باشند. اگر هنوز هم کمی مردد هستید، نکات زیر را مطالعه کنید تا به شما در انتخاب بهترین مکان برای قرارگیری آینه هوشمندتان کمک کند:

  • محل قرارگرفتن پریز برق:آینه هوشمند شما باید به برق وصل باشد، بنابراین مکانی را در نزدیکی پریز برق پیدا کنید
  • اندازه آینه:اندازه آینه شما به مکانی که آن را قرار می‌دهید بستگی دارد. انتظار می‌رود از آینه‌های بزرگ‌تر در سرویس حمام و از آینه‌های کوچک برای آشپزخانه و سایر اتاق‌ها استفاده شود.
  • ارتفاع آینه:ارتفاع ایده‌آل برای آینه‌ی شما، به‌اندازه‌ی ارتفاع صورتتان است. شما باید بتوانید با رفتن به سمت آینه، انعکاس خود را در آن ببینید
  • نور مستقیم خورشید:اگر آینه هوشمند شما زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد، دیدن محتوای نمایش‌داده‌شده روی آن ممکن است کمی سخت شود.

قبل از این‌که اندازه آینه را انتخاب کنید، سعی کنید نحوه‌ی قرارگیری آن روی دیوار را تجسم کنید. هر وقت اتاق مناسبی را برای نصب آینه هوشمند خود یافتید که دیگر نمی‌خواهید آن را تغییر دهید، وقت آن رسیده که مکان دقیق قرارگیری آینه را مشخص نمایید. جهت خرید آینه هوشمند سری به محصولات ما بزنید.

بیشتر بخوانید:

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *